۳۰ دی ۱۴۰۲، ۸:۳۰

جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا - قطر

جهانبخش: از اشتباهاتمان باید درس بگیریم/ هدفمان قهرمانی است

جهانبخش: از اشتباهاتمان باید درس بگیریم/ هدفمان قهرمانی است

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه هیچ دیداری در جام ملت های آسیا آسان نیست، گفت: باید از اشتباهاتمان در دیدار با هنگ کنگ درس بگیریم و عملکرد خوبی را از خود نشان دهیم.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا جهانبخش در پایان دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و هنگ کنگ اظهار داشت: بازی با هنگ کنگ اصلاً خوب بازی نکردیم و باید از اشتباهاتمان درس بگیریم تا در بازی‌های بعدی عملکرد بهتری داشته باشیم.

او ادامه داد: ما بازی به بازی پیش می‌رویم، خیلی‌ها معتقد بودند که در مرحله‌های حذفی بازی‌های دشوار تیم ملی آغاز می‌شود اما همه شاهد بودند که هنگ کنگ چقدر ما را اذیت کرد. همه تیم‌ها قبل احترام هستند و بازی راحتی نداریم. تمام تیم‌هایی که در این جام حضور دارند نشان می‌دهند که امکانات خوبی دارند اما در ایران همیشه ما مشکل داشته‌ایم اما به هر حال می‌خواهیم به آرزوهایمان دست یابیم.

کاپیتان تیم ملی در رابطه با انتقادهایی که از تیم ملی می‌شود، تصریح کرد: پیش از آغاز جام ملت‌ها هم گفته بودم که یک بازی بسیار سخت را در پیش داریم. ما یک هدف داریم و آن هم قهرمانی در این مسابقات است و از تمام مردم، اهالی رسانه و تمام کسانی که به فوتبال علاقه دارند تقاضا دارم تا از تیم ملی حمایت کنند. قطعاً به انرژی و دعای مردم نیاز دارد. ما تمام تلاشمان شاد کردن آنهاست و می‌خواهم که مردم ما را تنها نگذارند.

او در پایان خاطر نشان کرد: هیچ دیدار آسانی در این جام وجود ندارد و خودم هم از بازی عراق مقابل ژاپن لذت بردم، این نشان می‌دهد هر تیمی با قلبش بازی کند و انرژی بگذارد موفق می‌شود. انتظارات از ایران زیاد است و قطعاً در ادامه مسیر عملکرد پر قدرتی را از خود نشان می‌دهیم.

کد خبر 5998986

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha