۳ بهمن ۱۴۰۲، ۲۲:۰۷

به مناسبت دهه فجر؛

اولین دوره مسابقات گل کوچک محلات در اردبیل برگزار می‌شود

اولین دوره مسابقات گل کوچک محلات در اردبیل برگزار می‌شود

اردبیل - رییس هیات ورزش‌های همگانی استان اردبیل گفت: اولین دوره مسابقات گل کوچک محلات سراسر کشور با عنوان جام هواداری همزمان با دهه فجر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، ودود اسحق‌زاده عصر سه‌شنبه در جلسه هماهنگی برنامه‌های اجرایی دهه فجر اظهار کرد: اولین دوره مسابقات گل کوچک محلات سراسر کشور با عنوان جام هواداری همزمان با دهه مبارک فجر در اردبیل برگزار می‌شود.

وی افزود: این مسابقات با توجه به ویژگی‌های جمعیتی کشور و وضعیت کم تحرکی فعلی افراد جامعه برای زمینه سازی همگانی شدن ورزش در بین اقشار جامعه اجرا می‌شود.

رئیس هیأت ورزش‌های همگانی استان اردبیل بیان کرد: جام هواداری به دلیل سهولت و عدم نیاز به زیرساخت‌های تخصصی، به عموم مردم اجازه می‌دهد به طور مستقیم در این فعالیت ورزشی خاص به عنوان یک ارتباط دهنده تعاملات اجتماعی مثبت در محیط‌های مسکونی و فضاهای عمومی مشارکت کنند.

اسحق‌زاده ادامه داد: بانوان و آقایان بالای ۱۵ سال در مرحله شهرستانی با مراجعه به سایت فدراسیون ورزش‌های همگانی از بین تیم‌های فوتبال لیگ برتری می‌توانند یک تیم را انتخاب کرده و با اسم این تیم ثبت نام کنند.

وی اضافه کرد: این مسابقات در سطح محلات شهرستان و با شرکت تمامی تیم‌های شهرهای زیر مجموعه آن شهرستان در میادین و پارک‌ها عمومی، اماکن ورزشی و میادین مخصوص گل کوچک برگزار و سپس در مراحل استانی و کشوری اجرا خواهند شد.

کد خبر 6003122

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha