۷ بهمن ۱۴۰۲، ۱۴:۴۳

دستگاه قضایی حامی و پشتیبان صنعت و اشتغال است

دستگاه قضایی حامی و پشتیبان صنعت و اشتغال است

کرمان- رییس کل دادگستری استان کرمان گفت: دستگاه قضایی برای حمایت از صنعت، اشتغال و تولید در استان برای خود سهمی قائل است و با وجود ظرفیت های استان ضروری است که کنار فعالان اقتصادی باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر،حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی روز شنبه در آئین گلنگ زنی و آغاز عملیات احداث کارخانجات تولید ورق های فولادی گالوانیزه و رنگی افزود: ستاد استانی اجرای سیاست های اقتصاد مقامتی استانی ظرفیت بسیار خوبی است که تاکنون توانسته است به ده ها واحد تولیدی و صنعتی کوچک و بزرگ کمک کند تا مشکلات آنها حل شود و از بیکاری هزاران نفر کارگر جلوگیری نماید و تنوانسته ایم سهم خود را به خوبی انجام دهیم.

نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان خاطرنشان کرد: از این به بعد هم هر واحد تولیدی و صنعتی در استان که مشکل داشته باشد دستگاه قضایی وظیفه خود می داند تا رفع مشکل آنها را پیگیری نماید.

وی با اشاره به اینکه استان کرمان ظرفیت بسیار خوبی در تولید و اشتغال دارد و از استانهای پر ظرفیت کشور در بحث فولاد، مس، کشاورزی و صنایع دیگر است،افزود: باید از این فرصت و ظرفیت برای توسعه و آبادانی استان،شرق کشور و حتی کل کشور استفاده شود.

رییس شورای قضایی استان کرمان تصریح کرد:در کنار این ظرفیت های خدادادی که خداوند متعال در اختیار استان کرمان قرار داده است الحمدالله نیروها و مدیران خوش فکر و با استعداد و صنعتگرانی که امروز در استان کرمان تعداد آنها که کم هم نیست بسیار فعال هستند و بنده از هر پروژه ای که در استان کرمان بازدید نموده ام در کنار این ظرفیت های خدادادی، استعداد نیروهای انسانی فعال را دیده ام.

قاضی القضات استان کرمان عنوان کرد:استعداد و همت بالای جوانان، مهندسان و طراحان خوش فکر ایرانی در صنایع و معادن ، کشور را در مقابل تحریم های ظالمانه استکبار جهانی بی نیاز می کند .

وی ادامه داد: اینکه جوانان ایرانی با ذوق وخلاقیت و استفاده از ظرفیت استعداد ایرانی نسبت به تولید ماشین الات و دستگاه های اکتشاف در داخل کشور همت می گمارند وکشور را گام به گام به سمت خود کفایی می برند ،خبر بسیار خوب و مستر بخشی است.

حجت الاسلام حمیدی در پایان یادآور شد:در سفر اخیر ریاست معظم قوه قضاییه به استان کرمان در موضوع حمایت از تولید و اشتغال اختیارت معظم له به رییس کل دادگستری استان تفویض شد که این هم یک ظرفیت جدید برای حمایت از تولید و اشتغال استان کرمان است.

گفتنی است ظهر امروز با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین حمیدی نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان ؛سبحانیان رئیس سازمان امور مالیاتی کشور؛معاون اقتصادی استاندار؛نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان گلنگ آغاز عملیات احداث کارخانجات تولید ورق های فولادی گالوانیزه و رنگی در کرمان بر زمین زده شد.

کد خبر 6005893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha