محمد علی الحوثی:

با ادامه جنگ غزه، قدرت و شوکت آمریکا را در دریای سرخ غرق می‌کنیم

با ادامه جنگ غزه، قدرت و شوکت آمریکا را در دریای سرخ غرق می‌کنیم

عضو شورای عالی سیاسی یمن در سخنانی با تمجید از آمادگی کامل ملت و نیروهای مسلح یمن در حمایت از غزه، آمریکا را بار دیگر تهدید به هدف قرار دادن کشتی‌هایش در دریای سرخ کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد علی الحوثی، عضو شورای عالی سیاسی یمن روز شنبه در سخنانی با هشدار به آمریکا و رژیم صهیونیستی از ادامه حملات به کشتی‌های ائتلاف در صورت ادامه حملات به نوار غزه خبر داد.

شبکه خبری المیادین روز شنبه گزارش داد که محمد علی الحوثی، عضو ارشد شورای عالی سیاسی انصارالله یمن در تهدیدی آشکار علیه آمریکا اعلام کرد: «اگر آمریکا خواهان عدم آسیب به کشتی‌های خود در دریای سرخ و حفظ وجهه‌اش است، باید رژیم صهیونیستی را به توقف تجاوز نظامی و رفع محاصره کامل نوار غزه وادار کند.»

عضو ارشد شورای عالی سیاسی یمن در سخنانی با اشاره به آمادگی کامل ملت و نیروهای مسلح یمن در مقابله با تهدیدات دشمنان تاکید کرد که ملت و نیروهای مسلح یمن هیچ هراسی از موشک‌ها و تجمع نظامی نیروهای ائتلاف آمریکایی در دریای سرخ ندارند و در حمایت از مقاومت مردم مقتدر غزه و گروه‌های مقاومت فلسطینی ثابت قدم هستند.

الحوثی در بخش دیگری از اظهارت خود در جمع مردم در شهرک نهم واقع در شرق صنعا بار دیگر آمریکا را بر لزوم متوقف کردن تجاوز نظامی صهیونیست‌ها به غزه و حملات به کرانه باختری و رفع محاصره باریکه فرا خواند.

محمدعلی الحوثی در پایان سخنان خود در جمع مردم شهرک نهم گفت: زنده باد یمن عزیز، زنده باد فلسطین آزاد و ننگ و شرم بر آمریکا و انگلیس.

کد خبر 6006381

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • یک مسلمان IR ۰۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۸
      1 0
      ای دولتهای بی غیرت عربی،ای شیوخ بی غیرت عربی،ای بشکل انسان ودرواقع حیوانهای بی خاصیت وبی احساس،حیوان نمیتواندببیندهمنوعش را ویا یک حیوان دیگربهش ظلم میشود،او آرام نمیگیردوآرامش ندارد،امّا شما انسان نماها مثل دیگرکشورهای غیراسلامی،سکوت مرگباراختیارکردید،ای روسیه وای هند وای چین بی ارضه ننگتان باد.
    • اسماعیل IR ۱۸:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۸
      1 0
      کشورهای عربی و اسلامی باید از یمن یاد بگیرن ، واقعا جای تاسفه که کشور عربی اسلامی بره زیر چتر آمریکا ، زنده باد یمن
    • محمد IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۳
      0 0
      زنده باد یمن و فلسطین و تمام کشور های آزاده احسنت بر این ایستادگی و استقامت