۱۲ بهمن ۱۴۰۲، ۱۵:۲۵

نماینده ولی فقیه در مازندران:

حضور باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن شکر نعمت انقلاب است

حضور باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن شکر نعمت انقلاب است

ساری- نماینده ولی فقیه در مازندران شکر نعمت انقلاب اسلامی را حضور باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن و پای صندوق های رای دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی بعدازظهر پنجشنبه در دیدار استاندار و معاونان با تبریک آغاز دهه خجسته فجر و سالروز پیروزی انقلاب باشکوه اسلامی افزود: همان طوری که در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به آزادی و استقلال رسیدیم و از ذلت نوکری اجانب بیرون آمدیم قطعاً باید به آسیب‌ها و تهدیدات و علت پیروزی توجه کنیم.

آیت الله محمدی لائینی با اشاره به اینکه دینداری و دین‌باوری مردم، اعتقادات و ارادت به اهل بیت (ع) و فرهنگ، عشق به ولایت، رهبری روحانیت و مرجعیت ما را پیروز کرده، افزود: چنانچه به اعتقادات، فرهنگ و التزامات عملی به احکام نورانی اسلام مردم آسیبی ببیند قطعاً به انقلاب نیز آسیب خواهد رسید و مسؤولان حتماً در این حوزه باید قوت‌ها را تقویت و ضعف‌ها را بزدایند.

نماینده ولی فقیه در مازندران خاطرنشان کرد: دشمنان از راه فکری در حال نفوذ فرهنگ غلطشان هستند و سبک زندگی مادی انسان‌گرایانه خود را نفوذ می‌دهند و می‌خواهند مهندسی معکوس کرده و به انقلاب ما آسیب برسانند.

امام جمعه ساری تاکید کرد: خوشبختانه مسؤولان استان به گره‌های اصلی و موانع رشد مازندران واقف هستند زیرا این همه ظرفیت برای تولید و رشد اقتصادی وجود دارد و باز کردن چند گره اصلی زیربنایی کل مسائل را حل می‌کند.

آیت الله محمدی لائینی خواستار پیگیری مسائل مهم استان و انعکاس نتیجه آن شد و تصریح کرد: شکر نعمت حضور جانانه در راهپیمایی ۲۲ بهمن است و امسال حضور دیگری را در پای صندوق‌های رأی می‌طلبد که بیان اقدامات انجام شده می‌تواند حضور حداکثری را رقم بزند.

کد خبر 6011406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha