یکی از رهبران ائتلاف فتح:

پاسخ مقاومت به حمله آمریکا علیه عراق شدید خواهد بود

پاسخ مقاومت به حمله آمریکا علیه عراق شدید خواهد بود

یکی از رهبران ائتلاف فتح عراق اشغالگران آمریکایی در این کشور را به دریافت پاسخ شدید بعد از حمله به مواضع حشد شعبی تهدید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المعلومه، «علی الفتلاوی» یکی از رهبران ائتلاف فتح تاکید کرد: برخی از گروه‌های مقاومت عراق از طریق تعلیق عملیات خود علیه آمریکایی‌ها بعد از درخواست واشنگتن از دولت بغداد به آنها فرصت دادند تا در عملکرد خود بازنگری کنند.

وی افزود: علت دیگر این اقدام مهیا کردن شرایط برای پیشبرد مذاکرات میان آمریکا و عراق در خصوص جدول زمان بندی خروج نظامیان آمریکایی از کشور بود.

الفتلاوی اضافه کرد: آمریکایی‌ها مانند همیشه زیر خواسته‌ها و وعده‌های خود زدند به طوری که اقدام به بمباران مواضع حشد شعبی کردند. این در حالی است که حشد شعبی ارتباطی با هدف قرار گرفتن مواضع آنها در داخل عراق یا خاک سوریه ندارد.

وی تاکید کرد: واکنش مقاومت شدیدتر از حمله آمریکایی‌ها علیه مواضع حشد شعبی و بخش‌های غیرنظامی عراق خواهد بود. این حمله شهدا و زخمی‌های زیادی برجای گذاشته است.

پیشتر نیز «وعد القدو» عضو کمیسیون امنیت و دفاع پارلمان عراق تاکید کرد که آمریکا تلاش دارد منطقه را متشنج کرده و دامنه جنگ را با هدف حمایت از رژیم صهیونیستی گسترش دهد.

وی افزود: حاکمیت عراق خط قرمز ما است و هرگونه تجاوزی از سوی آمریکا علیه این کشور با واکنش عملی رو به رو خواهد شد.

القدو اضافه کرد: تجاوز آمریکا علیه سوریه و عراق و یمن به مثابه ریختن نفت روی آتش است.

کد خبر 6013001

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • روشن DE ۲۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۴
      0 0
      یک بار برای همیشه از شر آمریکایی ها راحت شوید اول با اتمام حجت و دادن یک تاریخ مشخص برای خروج آنها از عراق ، اگر نکردند با حمله تمام عیار و مردمی