۱۵ بهمن ۱۴۰۲، ۱۰:۵۴

۶۷ پروژه عمرانی خدماتی در فریدن بهره‌برداری می‌شود

۶۷ پروژه عمرانی خدماتی در فریدن بهره‌برداری می‌شود

فریدن - فرماندار فریدن از بهره برداری ۶۷ پروژه عمرانی خدماتی در دهه فجر خبر داد.

عزیزالله عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر ضمن تبریک ایام دهه فجر و عید مبعث اظهار کرد: امسال در ایام دهه فجر بیش از ۲۰۰ عنوان برنامه توسط ناحیه مقاومت بسیج ادارات، نهادها و گروه‌های مردمی برگزار خواهد شد که تعداد ۶۰ برنامه به عنوان برنامه‌ی محوری و شاخص اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به بهره برداری ۶۷ پروژه خدماتی و عمرانی افزود: از ابتدای فعالیت دولت سیزدهم بیش از ۹۲۷ میلیارد و ۳۶۴ میلیون تومان از مرداد ماه سال ۱۴۰۰ تا پایان سال ۱۴۰۱ به شهرستان اختصاص یافته است.

فرماندار فریدن تصریح کرد: سال ۱۴۰۲ تعداد ۱۷۳ پروژه با اعتباری بیش از ۴۳۷ میلیارد تومان به مرحله افتتاح و بهره برداری رسید که ۱۰۶ پروژه در هفته دولت افتتاح و ۶۷ پروژه نیز در دهه فجر افتتاح خواهد شد. همچنین ۲۲ پروژه نیز با اعتباری بالغ بر ۱۱۵ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان در حال اجراست.

عباسی با اشاره به انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری گفت: انتخابات امسال مهمترین مسئله در کشور است و همه ما وظیفه داریم در جهت امید آفرینی و حضور حداکثری مردم در انتخابات تلاش کنیم.

فرماندار فریدن با اشاره به تفرقه افکنی دشمنان بین مردم انقلابی افزود: مردم بصیر و انقلابی و همیشه در صحنه بار دیگر با حضور غرور آفرین خود پای صندوقهای رأی قدرت جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان خواهند کشید.

کد خبر 6013865

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha