۱۵ بهمن ۱۴۰۲، ۱۱:۳۵

مدیرکل فنی و حرفه ای اردبیل:

دوره‌های مهارتی با رویکرد اشتغال پایدار اردبیل اجرا می‌شود

دوره‌های مهارتی با رویکرد اشتغال پایدار اردبیل اجرا می‌شود

اردبیل - مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اردبیل گفت: دوره‌های مهارتی در راستای ترویج فرهنگ مهارت‌آموزی و تقویت اشتغال‌زایی در جامعه با رویکرد اشتغال پایدار در اردبیل اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، رحیم یونسی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به کسب مقام اول ارائه عملکرد آموزشی در ۹ ماهه سال جاری این اداره اظهار کرد: دوره‌های مهارتی در راستای ترویج فرهنگ مهارت‌آموزی و تقویت اشتغال‌زایی در جامعه با رویکرد اشتغال پایدار در اردبیل اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه در سال جاری حرکت‌های بسیار خوبی برای توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در کشور صورت گرفته است، گفت: خلاقیت، پروژه محوری و تأثیرگذاری بخشی از ریز فاکتورهای مهارتی است که مشاغل بر آن اساس پایدار می‌ماند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اردبیل با اشاره به فرا رسیدن دهه فجر بیان کرد: ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی فرصتی ارزشمند برای ترویج فرهنگ و روحیه کارآفرینی در میان جوانان مبتکر و خلاق است.

رحیمی تصریح کرد: با توجه به اینکه جامعه هدف آموزش‌های مهارتی، جوانان و جویندگان کار هستند، دانشجویان و دانش‌آموزان باید مخاطب خاص آموزش فنی و حرفه‌ای در این دهه باشند.

وی خاطرنشان کرد: این موفقیت برای دو سال پیاپی با پشتکار، جدیت و همدلی کل مجموعه میسر شده است و ثبات و تحکم موفقیت‌های آتی در گرو ادامه راه با خلاقیت‌ها و ایده‌های جدید امکان پذیر خواهد بود.

کد خبر 6013867

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha