۱۵ بهمن ۱۴۰۲، ۱۴:۱۳

سردار ولیپور گودرزی خبر داد؛

سرقت در تهران و اوراق خودروهای مسروقه در جنوب کشور

سرقت در تهران و اوراق خودروهای مسروقه در جنوب کشور

رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری اعضای باند ۳ نفره سرقت خودرو و اوراق خودروهای مسروقه خبر داد و گفت: در این عملیات پلیسی یک زوج سارق به همراه همدستشان شناسایی و دستگیر شده اند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار داشت: با رصدهای اطلاعاتی توسط کارآگاهان این پلیس مشخص شد، تعدادی از سرقت‌های خودرو که رخ داده است، خودروی مسروقه حتی با تلاش کارآگاهان کشف نشده است و در ادامه کارآگاهان به دست آوردند خودروهای مسروقه توسط سارق یا مال‌خران به شهرهای جنوبی کشور برای اوراق کردن منتقل شده است.

وی با بیان اینکه در تحقیقات محلی و رصد دوربین‌های مداربسته در محدوده جغرافیای جرم مشخص شد سرقت‌ها توسط یک زن و مرد انجام شده است عنوان کرد: تحقیقات پلیسی ادامه تا اینکه کارآگاهان به دست آوردند، راننده یک دستگاه خودروی نیسان مسروقه توسط مأموران ایستگاه ایست و بازرسی حومه یکی از شهرستان‌های جنوبی کشور دستگیر و برای سیر مراحل قانونی در اختیار کارآگاهان پایگاه چهارم این پلیس قرار گرفته است.

این مقام ارشد انتظامی ابراز داشت: همین سرنخ کافی بود تا کارآگاهان برای ادامه تحقیقات پلیسی متهم دستگیر شده را به اداره دوم این پلیس احضار و بدن ترتیب کارآگاهان به دست آوردند متهم خودرو را از یک زوج سارق تحویل و برای اوراق کردن به جنوب کشور انتقال داده است.

سردار ولیپور گودرزی بیان داشت: در شاخه دیگری از بررسی‌های پلیسی، هویت و مخفیگاه زوج سارق خودرو شناسایی و پس از هماهنگی‌های قضائی تیمی از مأموران به مخفیگاه متهمان اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه مرد سارق به محض اطلاع از حضور مأموران بلافاصله خود را در ساختمان همسایه مخفی و سپس به صورت پیاده قصد متواری شدن از محل را داشت گفت: کارآگاهان پس از شلیک چند تیر هوایی در یک عملیات پلیسی موفق شدن این زوج سارق را دستگیر و به مقر پلیس انتقال دهند.

این مقام ارشد پلیسی گفت: متهمان پس از انتقال به مقر پلیس به بیش از ۱۰ فقره سرقت و انتقال خودروهای مسروقه به جنوب کشور برای اوراق کردن و فروش قطعات خودروهای مسروقه معترف شدند.

رئیس پلیس آگاهی تهران اضافه کرد: متهمان برای کشف جزئیات پرونده در اختیار کارآگاهان این پلیس قرار دارد.

کد خبر 6014163

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha