۲۱ بهمن ۱۴۰۲، ۹:۱۸

کشاورز در گفت و گو با مهر مطرح کرد؛

نامزدی برای حضور در انتخابات فدراسیون تنیس ثبت نام نکرده است

نامزدی برای حضور در انتخابات فدراسیون تنیس ثبت نام نکرده است

دبیر فدراسیون تنیس گفت: با گذشت چند روز از مهلت قانونی ثبت‌نام از نامزدهای ریاست فدراسیون تنیس، هنوز کسی وارد گود انتخابات نشده است.

شاهرخ کشاورز در گفت و گو با خبرنگار مهر، درخصوص آخرین روند نام نویسی کاندیداهای انتخاباتی این فدراسیون اظهار داشت: براساس آنچه که از قبل اعلام کرده بودیم ثبت نام از نامزدهای انتخاباتی را از ۱۴ بهمن آغاز کردیم که این روند تا ۲۸ بهمن ماه نیز ادامه خواهد داشت. از قبل اول خرداد را برای برگزاری مجمع اعلام کردیم اما ممکن است این تاریخ تغییر کند چون به صورت قانونی تاریخ دقیق ۴۵ روز قبل از مجمع اعلام می‌شود.

دبیر فدراسیون تنیس در پاسخ به این سوال که تاکنون چه افرادی برای این دوره از انتخابات ثبت نام کردند؟ گفت: تا به امروز هیچ فردی نام نویسی نکرده است. البته داوود عزیزی یکی از افرادی است که قرار است ثبت نام کند. اما به عنوان دبیر مجمع در جریان برنامه‌هایشان برای این دوره از انتخابات نیستم.

کشاورز در ادامه درخصوص برنامه‌های تیم ملی تنیس برای حضور در پلی آف گروه دو جهانی دیویس کاپ توضیح داد: شرکت در این مسابقات برای ما مهم است ولی همانطور که در جریان هستید این بازی قرار است در سریلانکا برگزار شود. ۵ بازی مهم را در پیش داریم که قطعا هر ۵ دیدار هم برای ما سخت خواهد بود.

وی اضافه کرد: خوشبختانه زمین تنیس سریلانکا خاک است و بچه‌های ما هم برای بازی در زمین خاک تبحر خوبی دارند. امیدوارم که واقعا بتوانیم نتیجه خوبی را کسب کنیم. بازی مقابل تیم‌ و بازیکنانی که رنک بالایی دارند سخت است ولی برای ما هم این موضوع اهمیت دارد که در این بازی‌ها بتوانیم به نتیجه مطلوب برسیم و جایگاه خودمان را از دست ندهیم.

دبیر فدراسیون تنیس در پایان گفت: تیم ملی ایران قبل از اعزام به این مسابقات در تور جهانی کیش شرکت خواهد کرد. این رقابت‌ها هم به مدت دو هفته قرار است برگزار شود که قطعا در روند آماده سازی به بچه‌های ما کمک خواهد کرد. علاوه بر این قبل از بازی با استونی چهار روز هم در سریلانکا اردوی تدارکاتی خواهیم داشت.

کد خبر 6017850

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha