۱۸ بهمن ۱۴۰۲، ۱۵:۴۰

خراسان رضوی قهرمان مسابقات لیگ فوتسال دانشجویان پسر شد

خراسان رضوی قهرمان مسابقات لیگ فوتسال دانشجویان پسر شد

اولین دوره رقابتهای لیگ فوتسال دانشجویان پسر سراسر کشور با قهرمانی تیم استان خراسان رضوی به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی، اولین دوره رقابتهای لیگ فوتسال دانشجویان به میزبانی هیات ورزش های دانشگاهی استان مازندران در سالن صندوق رفاه دانشگاه علوم پزشکی شهر ساری برگزار و با قهرمانی تیم استان خراسان رضوی به پایان رسید و تیم استانهای همدان و سیستان و بلوچستان به ترتیب در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

بنابراین گزارش در مسابقه فینال تیم های خراسان رضوی و همدان به مصاف یکدیگر رفتند که پس از رقابتی دیدنی تیم استان خراسان رضوی توانست با نتیجه ۲ بر یک حریف خود را پشت سر گذاشته و به مقام قهرمانی دست یابد.

در بازی رده بندی نیز تیم استان سیستان و بلوچستان و کردستان مقابل هم ایستادند که در پایان تیم استان سیستان و بلوچستان با نتیجه ۷ بر ۶ به پیروزی رسید و بر سکوی سوم ایستاد.

در پایان این مسابقات و از سوی کمیته فنی بهترین گلزن مسابقات مصطفی تیموری از استان سیستان و بلوچستان با ۶ گل زده،بهترین بازیکن مسابقات میثم حیدراحمد از خراسان رضوی،بهترین دروازه بان محمدباقر رضایی از استان همدان وتیم اخلاق مسابقات استان کردستان شناخته شدند.

همچنین دکتر فلاح رئیس انجمن فوتسال در خصوص سطح کیفی مسابقات گفت: این دوره از مسابقات با توجه به اینکه بعد از رقابتهای استانی تیم ها انتخاب شده بودند بهترین نفرات هر استان در این مسابقات شرکت کرده یودند که باعث بالا رفتن سطح این رقابتها شده و با توجه به اهمیت رقابتها از داوران ملی و بین المللی در این مسابقات استفاده شده بود.

دکتر فلاح در پایان گفت: از سوی کمیته فنی نفرات برتر به اردوی تیم ملی دانشجویان دعوت خواهند شد.

در پایان به تیم ها و نفرات برتر کاپ،مدال و حکم قهرمانی اهداءشد.

کد خبر 6017872

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha