شهادت ۱۱ فلسطینی در حمله موشکی امروز صهیونیست‌ها به غزه

شهادت ۱۱ فلسطینی در حمله موشکی امروز صهیونیست‌ها به غزه

در چندین حمله رژیم صهیونیستی به غزه از صبح امروز تاکنون ۱۱ فلسطینی به شهادت رسیده و ده‌ها تن دیگر زخمی شده اند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، حمله موشکی رژیم صهیونیستی به منزلی در اردوگاه النصیرات واقع در مرکز نوار غزه باعث شهادت ۱۰ فلسطینی از جمله ۴ کودک شد. ده‌ها نفر دیگر در اثر این حمله زخمی شدند.

همچنین در حمله هوایی دیگری که در منطقه وادی غزه در مرکز نوار غزه رخ داد، یک فلسطینی به شهادت رسیده و چند نفر دیگر زخمی شدند.

در همین رابطه هیئت امور اسرا و آزادگان فلسطینی اعلام کرد که نیروهای اشغالگر صهیونیست از عصر دیروز تاکنون ۲۰ شهروند فلسطینی را در کرانه باختری بازداشت کرده‌اند که یکی از آنها کودک است.

این بیانیه تاکید کرد که به این ترتیب تعداد اسرای فلسطینی که از روز ۷ اکتبر تاکنون بازداشت شده‌اند به عددی بالغ بر ۷۰۴۰ نفر رسیده است.

دیشب نیز رژیم صهیونیستی در حمله موشکی شدید خود، اطراف بیمارستان أمل واقع در شهر خان یونس را که از مدت‌ها پیش در محاصره نظامیان این رژیم قرار دارد، موشک باران کرد که این حمله موشکی باعث وارد آمدن خسارت‌های زیادی به ساختمان این بیمارستان شد.

هلال احمر غزه همچنین با اعلام این خبر تصریح کرد که خسارت‌های این بیمارستان در نتیجه موشک باران مذکور بسیار زیاد است. بر اساس گزارش‌های رسیده دست کم در این حملات موشکی یک فلسطینی به شهادت رسیده و ۱۴ تن دیگر زخمی شده‌اند.

بالگردهای رژیم صهیونیستی همچنین برفراز مناطق غربی شهر خان یونس به پرواز درآمده‌اند.

اشغالگران صهیونیست همچنین به محوطه مجتمع بیمارستانی ناصر در خان یونس نیز حمله کرده و به سمت بخش‌های پزشکی مختلف آن تیراندازی کردند. آنها مجروحان و کادر پزشکی بیمارستان را مجبور کردند که از بیمارستان خارج شوند.

کد خبر 6025303

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha