۲۹ بهمن ۱۴۰۲، ۸:۴۸

فیفا: فوتبال ساحلی ایران به سختی راهی مرحله بعد شد

فیفا: فوتبال ساحلی ایران به سختی راهی مرحله بعد شد

سایت فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) در خبری به بازی تیم های ملی فوتبال ساحلی ایران و آرژانتین در رقابت های جام جهانی پرداخت و این پیروزی را برای ملی پوشان کشورمان سخت توصیف کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های ملی فوتبال ساحلی ایران و آرژانتین در دور گروهی جام جهانی امارات شامگاه شنبه ۲۸ بهمن به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با نتیجه ۶ بر ۳ به سود ایران به پایان رسید تا شاگردان علی نادری صعود خود را به مرحله یک چهارم نهایی این را مسابقات قطعی کنند.

سایت فیفا در این خصوص نوشت: ایران در یک بازی مهیج و سخت توانست با برتری برابر آرژانتین راهی مرحله بعد شود. ملی پوشان ایران در نیمه اول ۳ گل زود هنگام به ثمر رساندند اما بازیکنان آرژانتین تسلیم نشدند و در جریان بازی دو بار توانستند نتیجه را به حداقل کاهش دهند اما یک گل تیمی از ایران که توسط علی میرشکاری به ثمر رسید توانست پیروزی ایران را قطعی کند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های ملی فوتبال ساحلی ایران و تاهیتی در آخرین دیدار مرحله گروهی شامگاه دوشنبه ۳۰ بهمن و از ساعت ۲۰:۳۰ به مصاف هم می‌روند.

کد خبر 6028339

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • شهاب IR ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
      9 1
      نتیجه ۶ بر ۳ سخته؟!!
    • علی IR ۰۸:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۳۰
      5 0
      این که تیم در لحظاتی کوتاه از تعادل خارج میشه و پشت سرهم گل میخوره حالا یا عقب میافته یا فاصله گلهاش با رقیب کم میشه یه معضله که در مراحل بالاتر گریبان تیمو میگیره حتما و اونجا جبرانش صد در صد با مشکل مواجه میشه
    • رضا IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۳۰
      4 0
      به سختی متلا یک بر صفر است یا هر نتیجه ای با اختلاف یک گل ..نه شش بر سه ..اونم چه گلهای قشنگی
    • آلاله IR ۱۷:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۳۰
      4 0
      چقدر زیبا چقدر زیبا چقدر زیبا دست مریزاد شیر مادر حلالتان درود بر شما قهرمانان پر افتخار فوتبال ایران فقط فوتبال ساحلی و فوتبال سالنی نه به فوتبال چمنی با آون بازی های ضعیف