۲۹ بهمن ۱۴۰۲، ۱۳:۲۵

مدیر بنیاد مهدویت و آینده‌پژوهی اصفهان:

اندیشه نجات و منجی یک اندیشه بین‌المللی است

اندیشه نجات و منجی یک اندیشه بین‌المللی است

اصفهان-مدیر بنیاد مهدویت و آینده‌پژوهی اصفهان گفت: اندیشه نجات یک اندیشه بین‌المللی و بین ادیان است که تمام مکاتب ابراهیمی و حتی فرقه‌ها چنین اندیشه «ناجی» دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مهدی نیلی‌پور پیش از ظهر یک‌شنبه در نشستی با اصحاب رسانه درخصوص برگزاری جشن‌های نیمه شعبان در اصفهان اظهار کرد: شعار کشوری دهه شعبان «مهدویت، مشارکت و مقاومت» است که هرکدام بر مبنایی بیان شده و هرساله ستاد شعبانیه با همکاری شورای هماهنگی، سازمان تبلیغات و نیروهای مردمی برنامه‌هایی تدارک دیده است.

وی ادامه داد: طی این ۱۸ سالی که مسئول بنیاد مهدویت هستم، تجربه نشان داده استقبال و حرکت‌های مردمی در موضوع مهدویت رو به رشد بوده و شاهد اتفاقات متفاوتی بوده‌ایم.

مدیر بنیاد مهدویت و آینده‌پژوهی اصفهان خاطر نشان کرد: اعزام به جمکران هرساله با افزایش ظرفیت همراه بوده و امسال ۴۴۰ اتوبوس را از اصفهان اعزام می‌کنیم که به همت هیئت رزمندگان انجام می‌شود.

وی ادامه داد: دو سال است که کیک‌های با طرح‌های مهدویت سفارش داده می‌شود و امسال ۵۰۰ هزار کیک به قیمت تولیدی در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

حجت السلام مهدوی با بیان اینکه ۲۰۰ رابط مهدویت تربیت شده و در حال آموزش دادن هستند، گفت: این حرکت آموزشی در پایگاه‌های مختلف اصفهان پیرامون موضوع مهدویت و پاسخ‌گویی به شبهات انجام می‌شود.

وی ادامه داد: بیش از ۵۰۰ نفر فارغ‌التحصیل در رشته مهدویت داریم و ۱۶۰ موضوع پایان نامه با مشارکت دانشگاه آزاد تاکنون حول محور معارف مهدویت اختصاص داده شده است و ۵ سبک آموزشی حضوری‌، مجازی، مکاتبه‌ای، کارگاه آموزشی و پرده خوانی در این بنیاد پیاده‌سازی می‌شود.

مدیر بنیاد مهدویت و آینده‌پژوهی اصفهان خاطر نشان کرد: اندیشه نجات یک اندیشه بین‌المللی و بین ادیان است که تمام مکاتب ابراهیمی و حتی فرقه‌ها چنین اندیشه «ناجی» دارند.

وی افزود: غرفه‌های مختلفی در این راستا در بنیاد تبیین شده که تفکر مهدویت و انتظار یک موجی از امید و حرکت‌های پشتوانه را ایجاد کند.

حجت السلام مهدوی با بیان اینکه پاسخگویی پیرامون شبهات و یا مشاوره پیرامون پایان‌نامه‌ها در معاونت پژوهش انجام می‌شود، گفت: «مهدی یاری و مهدی یاوری» شعار دیگر بنیاد و ستاد است که خدماتی ذیل نام حضرت مهدی برای مناطق محروم انجام می‌دهد.

کد خبر 6029647

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha