۲۱ اسفند ۱۴۰۲، ۱۲:۳۶

فرمانده سپاه بیجار:

ولایت مداری مهمترین ویژگی شهدا است

ولایت مداری مهمترین ویژگی شهدا است

بیجار-فرماندار سپاه بیجار گفت: ولایت مداری و تبعیت از رهبر مهم ترین ویژگی شهدا است و در وصیت‌نامه‌های شهدا نیز به آن تأکید شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسین رجب پور پیش از ظهر دوشنبه در جریان دیدار با مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار کرد: روز شهدا را یک روز خاص و ویژه در تاریخ ایران اسلامی است.

وی افزود: بنیاد شهید و امور ایثارگران در طول این ۴۳ سال با مأموریت ترویج و تبلیغ ایثار و شهادت، زنده نگه داشتن و حفظ آثار شهدا و رسیدگی به مسائل خانواده شهدا فعالیت کرده است و فلسفه وجودی آن برای تداوم راه شهیدان و تبلیغ ایثار و شهادت است.

فرمانده سپاه ناحیه بیجار تاکید کرد: تبیین و روشنگری حماسه شهدا و جانبازان در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نیازمند عزم ملی و در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در زنده نگه داشتن نام و یاد شهیدان است.

وی ولایتمداری و تبعیت از امام راحل را ویژگی بارز شهدا دانست و خاطر نشان کرد: شهدای ما در راستای اطاعت از فرمان امام راحل مبنی بر جهاد در برابر دشمن در جبهه‌ها حضور یافتند و در برابر تجاوز دشمن ایستادند.

وی تصریح کرد: در اکثر وصیت‌نامه‌های شهدا تأکید شده است که نگذارید ولایت تنها شود و تبعیت از ولایت مهم‌ترین توصیه شهدا بوده است.

رجب پور یادآور شد: این خصیصه مردان و زنان بزرگ است که در راه دفاع از کشور از جان خود گذشتند و هیچ سعادت و توفیقی بالاتر از شهادت نیست.

کد خبر 6052203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha