۲۸ اسفند ۱۴۰۲، ۱۳:۳۹

جانشین رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد:

کمبود دارو برای مصرف روزانه در خراسان رضوی نداریم

کمبود دارو برای مصرف روزانه در خراسان رضوی نداریم

مشهد- جانشین ریثیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: کمبود دارو در استان به صورت ملموس نیست و اگر داروخانه‌ای کمبود داشته باشد، تأمین می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد یوسف رحمتی پیش از ظهر دوشنبه در اولین نشست خبری قرارگاه عملیاتی مرکزی خدمات سفر زائران خراسان رضوی اظهار کرد: داروخانه‌ها و شرکت‌های دارویی ما امسال به دلیل دریافتی‌های خوبی که قبل از نوروز داشتند، قبول کردند که در ایام نوروز به فعالیت خود با توجه به حجم بالای زائرین ادامه دهند.

رئیس کمیته بهداشت، سلامت و محیط زیست قرارگاه عملیاتی مرکزی خدمات سفر زائرین خراسان رضوی گفت: کمبود دارو در استان به صورت ملموس نیست و اگر داروخانه‌ای کمبود داشته باشد، دارو را تأمین می‌کنیم.

وی گفت: میزان دارو در استان با میانگین کشوری یکی است و تفاوتی ندارد ولی بعضی از اقلامی که کمبود داریم را سازمان غذا و دارو تأمین خواهد کرد.

رحمتی با توجه به گزارش یکی از روزنامه‌های استان مبنی بر کمبود ۵۰ قلم دارو در استان گفت: ما نیاز روزانه استان را داریم اما زائر توقع دارد که داروی مصرفی دوماهه اش را یک جا خریداری کند که این ممکن نیست و داروخانه‌ها فقط نیاز روزانه بیمار را تأمین می‌کند.

کد خبر 6058123

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha