۱ فروردین ۱۴۰۳، ۱۲:۴۴

در نخستین روز سال جدید؛

مراسم استقبال از مسافران نوروزی در گناوه برگزار شد

مراسم استقبال از مسافران نوروزی در گناوه برگزار شد

گناوه- همزمان با آغاز تعطیلات نوروز حضور مسافران و گردشگران در شهرستان گناوه افزایش یافته و آئین استقبال از گردشگران در ورودی بندر گناوه برگزار شد.

خبرگزاری مهر - گروه استان‌ها- عصمت اسماعیلی: شهرستان گناوه از شهرستان‌های گردشگر پذیر استان بوشهر است که گردشگران بی شمار از نقاط مختلف کشور به آن سفر می‌کنند.

این شهرستان با وجود جاذبه‌های فراوان در تمام طول سال به خصوص در تعطیلات نوروزی مقصد بسیاری از مسافران و گردشگران از اقصی نقاط کشور است و میلیون‌ها مسافر در این ایام شهرستان گناوه را مقصد سفر خود بر می‌گزینند.

حضور گردشگران در این شهرستان از روزها قبل از تحویل سال جدید آغاز شده است و مسافران در این شهرستان حضور یافته‌اند.

همزمان با نخستین روز سال ۱۴۰۳ آئین استقبال از مسافران و گردشگران در ورودی بندر گناوه با حضور مسئولان شهرستان برگزار شد.

همه‬ پای کار خدمت رسانی

فرماندار و رئیس ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان گناوه ظهر چهار شنبه در آئین استقبال از مسافران در ورودی شهر گناوه با تبریک سال جدید و آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان اظهار داشت: امیدواریم سال ۱۴۰۳ که از سوی مقام معظم رهبری سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری شده است، با رهنمودها و هدایت‌های رهبر معظم انقلاب سالی پر خیر و برکت برای همه مردم و رفع مشکلات باشد.

محمد تقی صفری افزود: همه باید تلاش کنیم تا با تبعیت پذیری از مقام عظمای ولایت و پیروی از راه امام (ره) و شهدا، خدمات شایان و شایسته ای به مردم شهرستان و هموطنان ارائه دهیم و از همه نخبگان و اندیشمندان و مسؤولان شهرستان می‌خواهیم برای خدمت رسانی بهتر به مردم همکاری کنند.

مراسم استقبال از مسافران نوروزی در گناوه برگزار شد

فرماندار گناوه افزود: به منظور ارائه خدمات مطلوب به هموطنان، ستاد خدمات سفر نوروزی شهرستان گناوه از ماه‌ها قبل فعال و برنامه ریزی ها و تمهیدات لازم برای پذیرایی از مهمانان و گردشگران در شهرستان انجام شده است.

وی ضمن خوشامدگویی به همه مسافران و گردشگرانی که به این شهرستان سفر می‌کنند گفت: ورود همه هموطنان را به شهرستان گناوه با با ظرفیت‌های خدادادی بیشمار و مردمی خونگرم، مهمان نواز، مؤمن و متدین، خوشامد می‌گوئیم و امیدواریم در این ماه باعظمت الهی که همگی بر سفره ضیافت الهی مهمان هستیم، حرمت ماه الهی را حفظ کنیم.

رئیس ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان گناوه افزود: این ستاد تمام تلاش خود را برای خدمت رسانی شایسته به هموطنان و مسافران در این ایام به کار بسته است و امیدواریم که مهمانان و گردشگران در مدتی که در این شهرستان حضور دارند اوقات خوب و خوشی را سپری و با خاطره خوش از این شهرستان سفر کنند.

فرماندار گناوه از تلاش‌ها و زحمات همه مسئولان و دست اندر کاران خدمات سفر شهرستان که در فراهم کردن زمینه پذیرایی و خدمت رسانی به مسافران همکاری می‌کنند تقدیر کرد.

مراسم استقبال از مسافران نوروزی در گناوه برگزار شد

کمیته‌های ۱۴ گانه ستاد خدمات سفر

دبیر ستاد تسهیلات خدمات سفر و رئیس صنایع دستی و میراث فرهنگی شهرستان گناوه صبح چهارشنبه در آئین استقبال از مسافران در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: نشست‌ها و هماهنگی‌هایی ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان گناوه بر اساس دستورالعمل‌ها و به طور مستمر برگزار شده است.

وی گفت: بر اساس دستورالعمل ستاد خدمات سفر، ۱۴ کمیته تخصصی ستاد خدمات سفر در این شهرستان تشکیل شد و این کمیته‌ها با شرح وظایف مشخص فعال شده‌اند.

حمزه بها گیر افزود: در این ارتباط به منظور استقبال و خدمات دهی مطلوب به مسافران به هموطنان در ایام تعطیلات نوروز، کمیته‌های تخصصی شامل خدمات حمل و نقل، امداد و نجات، انتظامی امنیتی و ترافیک شهری، نظارت و تنظیم بازار، هماهنگی امور شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، برنامه ریزی و آمار، اسکان و رفاه، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات، گردشگری دریایی، خدمات بهداشتی، سلامت و محیط زیست، اطلاع رسانی، فرهنگی و فضای مجازی، کمیته اقامه نماز و کمیته تبلیغات و امور فرهنگی تشکیل شده است.

مراسم استقبال از مسافران نوروزی در گناوه برگزار شد

وی گفت: همزمانی ماه مبارک رمضان و تعطیلات نوروزی برنامه‌های فرهنگی مناسب این ایام تدارک دیده شده است و ۵ نمازخانه در ساحل در نظر گرفته شده است.

وی بیان کرد: امسال شهر بندر ریگ به عنوان شهر مکمل گناوه در نظر گرفته شده است و با توجه به افزایش تعداد مسافران اطلاع رسانی لازم برای حضور مسافران در روستاهای ساحلی انجام خواهد شد.

بهاگیر گفت: همه کمیته‌های ستاد هماهنگی خدمات سفر با تمام توان و امکانات آماده خدمت رسانی به هموطنان و مهمانان در ایام تعطیلات هستند.

وی بیان کرد: امروز همزمان با نخستین روز فروردین ۱۴۰۳ آئین استقبال از مسافران و گردشگران با حضور مسئولان ستاد خدمات سفر نوروزی شهرستان در میدان ورودی شهر برگزار شد.

مراسم استقبال از مسافران نوروزی در گناوه برگزار شد

در این آئین که با حضور فرماندار و مسئولان ستاد هماهنگی خدمات سفر در میدان ورودی بندر گناوه برگزار شد، ضمن استقبال و خوش آمد گویی با اهدا بسته‌های فرهنگی به مسافران و هموطنان از آنها پذیرایی و استقبال شد.

همچنین مسئولان شهرستان گناوه به پویش ملی بهرفت (بهبود در رفتارهای ترافیکی پیوستند.

مراسم استقبال از مسافران نوروزی در گناوه برگزار شد

کد خبر 6059257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • امر US ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۲
      2 1
      امسال خلوت تره بخاطر اینکه مردم نه پول دارند نه دل خوشه نه بنزین خریدم دکه نمی‌کنند توخاکها هم میخوابتد اقامتگاه و کرایه هم نمیخوان این بده
    • یوسف CA ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۲
      5 0
      واقعا گرون میدن اونجا وسایل برقی رو از دیجی کالا بخری خیلی به صرفه تر هست .
    • امیر IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۲
      7 0
      بهترین استقبال از مسافران در گناوه ایجاد اسکان است .مردم جای خواب واستراحت ندارن.بنده همیشه میرم وباید برم خانه یا سوییت اجاره کنم درحالی که صاحب خانه که وارد میشوم به صورت اجاره نمیشناسم .تنها کار مثبت ایجاداسکان در جای مناسب برای مسافران است هم چند نفر مشغول میشه هم مسافران راحتند
    • MD ۰۷:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۳
      1 0
      بعد از سالها به گناوه رفتم پارسال از بوی فاضلاب در بازار مرکزی شهر حالم دگرگون شد.وسط ساحل فاضلاب شهر توی دریا میریخت و مردم بافاصله اندکی از فاضلاب اونجا شنا می کردن. بجای این اداها مسولین شهر برن مشکل فاضلاب و اسکان مسافران رو حل کنند. ضمن اینکه اجناس بشدت گرون شدن و خریدی نیست امسال
    • محسن داودی IR ۲۱:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۳
      0 0
      درود بر ایرانیان عزیز و سال نو مبارک بله عزیزان این است بندر عزیزم گناوه و استان عزیزم بوشهر خلیج همیشه فارس من بچه گناوه هستم ولی چندسالی هست شاهین شهرم ولی باافتخار و با دل و جان عید هم میام به عشق دیدن مردم و شهر عزیزم.واقعامردمی میهمان نواز و خونگرم هستند. میمهانان عزیز آشغال نریزید لب دریا
    • Sama IR ۰۹:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۴
      5 0
      وحشتناک شلوغ بود و جای های و اسکان نیست چرا پیگیری نمیکنید ایرانو یه عیده فقط چرا نباید مسافرا جای خاب راحت داشته باشن حتی ت بلوار و پیاده رو چادر زدن
    • حسین IR ۰۵:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۱
      0 0
      ماشالله کرایه خونه هارو کردن میلیونی نه جای استراحت هست نه سرویس بهداشتی