۱۴ فروردین ۱۴۰۳، ۱۵:۳۲

مردم نیشابور حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران را محکوم کردند

مردم نیشابور حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران را محکوم کردند

نیشابور- تجمع مردم نیشابور در اعتراض به حمله رژیم غاصب صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق با حضور پرشور مردم روزه‌دار در مسجد جامع نیشابور برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، تجمع خودجوش مردم نیشابور در اعتراض به حمله رژیم غاصب صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق صبح سه شنبه با حضور پرشور مردم روزه‌دار در مسجد جامع شهر نیشابور برگزار شد.

مردم نیشابور حمایت خود را از مردم فلسطین و خشم خود از اقدامات رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیستی را با مشت‌های گره‌کرده و شعارهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر رژیم کودک‌کش فریاد زدند.

در این اجتماع مردم انقلابی و بصیر نیشابور با سردادن شعارهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا خواستار پاسخ قاطع به جنایت اشغالگران قدس در حمله به ساختمان کنسولگری سفارت ایران در سوریه شدند.

خشم و نفرت ما از اسرائیل پایانی ندارد

حجت الاسلام سید قاسم یعقوبی، امام جمعه نیشابور در این اجتماع اظهار کرد: خشم و نفرت ما از اسرائیل پایانی ندارد و این خشم و نفرت نسبت به رژیم صهیونیستی خاموش نخواهد شد.

امام جمعه نیشابور افزود: ما ملت ایران و غیر نیروهای مسلح خشم سیاسی و فرهنگی خود را به اسرائیل نشان خواهیم داد و اوج خشم ملت ایران در روز قدس خواهد بود.

وی بیان کرد: تنفر از رژیم صهیونیستی جهانی شده است و انشاالله با همت آزادگان جهان شاهد نابودی این رژیم منحوس خواهیم بود.

کد خبر 6067573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha