۱۹ فروردین ۱۴۰۳، ۱۵:۵۳

امام جمعه ملبورن:

فلسطین و آزادی قدس اصلی ترین مساله و دغدغه جهان اسلام است

فلسطین و آزادی قدس اصلی ترین مساله و دغدغه جهان اسلام است

امام جمعه ملبورن گفت:عدم موفقیت آمریکا در پروژه صهیونیسم در سایه بیداری و هوشیاری جهان اسلام است و دشمنان ما امروز متوجه شده‌اندکه فلسطین و آزادی قدس مساله اول مسلمین و دغدغه جهان اسلام است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام اشفاق حسین وحیدی طی سخنرانی در گردهمایی بزرگداشت روز جهانی قدس به میزبانی سفارت جمهوری اسلامی ایران در کانبرا گفت: فلسطین و قدس شریف مهمترین موضوع جهان اسلام است. عدم موفقیت آمریکا و رژیم صهیونیستی در سایه بیداری و هشیاری دنیای اسلام است.

وی افزود: نسل جوانان باید درک کنند که آمریکا به عنوان دوست ملت‌های منطقه و مسلمانان نبوده و نخواهد بود و مسائل منطقه باید توسط مردم حل و فصل شود.

نماینده مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در استرالیا و امام جمعه ملبورن اظهار داشت: عدم موفقیت آمریکا و متحدانش در همراهی پروژه صهیونیسم در سایه بیداری و هوشیاری جهان اسلام است و دشمنان ما امروز متوجه شده‌اند که فلسطین و آزادی قدس مساله اول مسلمین و دغدغه جهان اسلام است و حامیان فلسطین از آن عقب نشینی نخواهند کرد.

حجت‌الاسلام وحیدی افزود: فلسطین باید به دست فلسطینی‌ها و مسلمانان قهرمان همین منطقه آزاد شود. جمهوری اسلامی ایران و محور مقاومت منطقه در صف مقدم مقابله با رژیم صهیونیستی و آمریکا در دفاع از مردم فلسطین هستند.

امام جمعه ملبورن گفت: خطای استراتژیک در دنیای اسلام زمانی رخ می‌دهد که برخی اسرائیل را دوست قلمداد کنند و برخی از حاکمان مرتکب خیانت به آرمان‌های ملت فلسطین شده و تن به سازش با صهیونیست‌ها داده‌اند.

وی تاکید کرد: راه نجات امروز ما صبر، استقامت، مقاومت و وحدت است

فلسطین و آزادی قدس اصلی ترین مساله و دغدغه جهان اسلام است

کد خبر 6072087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha