۲۷ فروردین ۱۴۰۳، ۱۲:۰۵

مدیرکل بنیاد مسکن بوشهر:

۱۶ هزار قطعه زمین رایگان در روستاهای استان بوشهر واگذار می‌شود

۱۶ هزار قطعه زمین رایگان در روستاهای استان بوشهر واگذار می‌شود

بوشهر- مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر از واگذاری ۱۶ هزار قطعه زمین رایگان بصورت ۹۹ ساله در روستاهای این استان به متقاضیان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر برومند صبح دوشنبه در نشست با رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر با اشاره به تعهد دولت در تأمین مسکن مورد نیاز جامعه، اظهار کرد: مقرر شده سالانه ۵۰۰ هزار قطعه زمین رایگان به صورت ۹۹ ساله از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در سطح کشور در اختیار متقاضیان قرار گیرد.

وی اضافهه کرد: سهم استان بوشهر سالانه ۱۰ هزار قطعه اختصاص داده شده، اما با برنامه‌ریزی و رایزنی صورت گرفته تلاش خواهیم کرد سالانه ۱۶ هزار قطعه زمین رایگان در این استان در اختیار متقاضیان جهت ساخت واحدهای مسکونی قرار دهیم.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر خواستار همکاری برای تصویب الحاق هزار و ۲۰۰ هکتار اراضی در محدوده روستاها در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان بوشهر شد و افزود: باید تلاش شود تا با در اولویت قرار دادن این مهم در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان، زمینه ساخت واحد مسکونی و واگذاری اراضی به جامعه هدف تسریع شود.

اجرای طرح منظومه‌های روستایی

وی در خصوص سهمیه قیر رایگان برای آسفالت معابر روستاها نیز گفت: بر اساس مجوز بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور، سهم مشارکت بنیاد مسکن استان جهت آسفالت معابر روستایی ۷۰ درصد و سهم دهیاری‌ها نیز ۳۰ درصد در نظر گرفته شده است.

برومند با اشاره به اهمیت اجرای طرح منظومه‌های روستایی گفت: استان بوشهر به عنوان سیزدهمین استان در کشور جهت اجرای طرح منظومه‌های روستایی انتخاب شده که با برنامه‌ریزی‌ها و مطالعات صورت گرفته در سال جاری در شهرستان گناوه منظومه‌های روستایی با محوریت اشتغال اجرایی خواهد شد.

کد خبر 6078765

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • بوشهر IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      0 0
      این 16هزار قطعه زمین برای خودتون برید توش زندگی کنید.استانی که امکانات کم داره و رسیدگی نمیشه قطعه زمین میدید اگر راست میگید توی شهر های پرجمعیت این همه قطعه زمین بدید که امکانات داشته باشه اون وقت افتخار کنید که به مردم زمین دادید
    • IR ۰۰:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
      3 0
      برای منه بدبخت بیچاره بدید که طلاق گرفتم با یه بچه تو خونه پدرم که خودش بازنشسته هست زندگی میکنم هیچ پولی هم ندارم لااقل یه وام بدید یه کاری کنید یه زمین بخرم اونم بتونم قسط بدم لااقل زنم برگردونم .بوشهر زندگی میکنم
    • عباسی IR ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
      0 0
      جناب برومند آیا یه خانواده ۶نفری و شهروند شما که فاقد یک وجب زمین مسکونی است و تاکنون زمینی از دولت دریافت نکرده ام مستحق نیستم
    • عباسی IR ۱۹:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
      0 0
      جناب مهندس برومند بنده ۵نفر تحت تکفل دارم که دوتا از فرزندانم سن آنها بالای ۲۰ساله ،مستاجرم و فاقد شغل دائم آیا وقت آن نرسیده تا دولت محترم ما را ازاین وضعیت نجات دهد