۲۹ فروردین ۱۴۰۳، ۱۰:۴۹

امیر موسوی:

اگر دشمنان اقدامی کنند، با تجهیزات مهلک‌تری پاسخ خواهیم داد

اگر دشمنان اقدامی کنند، با تجهیزات مهلک‌تری پاسخ خواهیم داد

فرمانده کل ارتش گفت: هر تجاوزی که به منافع کشور صورت گیرد، با پاسخ محکم و پشیمان کننده‌ای رو به رو خواهد شد و اگر دشمنان اقدامی کنند با تجهیزات مهلک‌تری پاسخ خواهیم داد.

به گزارش خبرنگار مهر، «امیر سرلشکر عبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه رژه ۲۹ فروردین و در جمع خبرنگاران، گفت: در حال حاضر ما در یک حالت آمادگی برای مقابله با شرارت‌های احتمالی هستیم و آنچه در سراسر کشور امروز به نمایش گذاشتیم، بخش کوچکی از توانمندی‌ها بود و آن بخشی از تجهیزات که در حالت آماده باش هستند، در رژه حضور نداشتند.

فرمانده کل ارتش افزود: آنچه شما امروز دیدید، گوشه‌ای از قدرت نیروهای مسلح برای دفاع از آرمان‌های کشور و ملت بود. هر تجاوزی که به منافع کشور صورت گیرد با پاسخ محکم و پشیمان کننده‌ای رو به رو خواهد شد و اگر دشمنان اقدامی کنند با تجهیزات مهلک تری پاسخ خواهیم داد.

وی درباره آمادگی نیروهای مسلح، گفت: نیروهای مسلح معمولاً با توجه به دشمنانی که کشور دارد در آمادگی همیشگی قرار دارند تا مأموریت‌ها را به بهترین نحو اجرا می‌کنند، همه می‌دانند که دشمنان ما چگونه پیشرفت‌های نیروهای مسلح ایران را رصد می‌کنند و به همین خاطر مدت‌ها زیادی است که رجزخوانی گزینه نظامی را کنار گذاشتند و به حرف‌های جدیدی روی آوردند.

فرمانده کل ارتش در پایان خاطر نشان کرد: این روزها همه نیروهای ما در سنگرهای دفاعی آماده هستند تا در برابر احتمالی اقدام متقابل کنند و در آمادگی کامل هستیم تا مأموریت خود را به خوبی انجام دهیم.

کد خبر 6080729

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • NP IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
      2 0
      در خبر منتشر شده معاندین در رسانه مجازی در رابطه با برگزاری جلسه فوری کابینه اسرائیل صحبت تصمیم گیری شده . من احتمال حرکت تلافی جویانه رو از سمت و سوی اسرائیل میدم می تونه به مکان های حساس ایران باشه یا اینکه حمله دوباره تروریستی مشابه شاه چراغ در داخل ایران . باید همه جوانب احتمالات رو در نظر گرفت
    • NP IR ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
      1 0
      اگر اسرائیل وارد جنگ مستقیم نشه اما به وسیله استفاده از تروریست ها نفوذ می تونه ضربه وارد کنه از نظر بنده باید ایران همیشه هوشیار باشه حتی اگر آنها بگویند اعلام کنند ما قصد هیچ اقدامی بر علیه ایران نداریم که این حرف آنها خرافاته و برعکس اگر آنها نکنند به تروریست نفوذ کرده ها مثل گذشته خواهند سپرد .
    • NP IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
      2 0
      تجربه اتفاقات از توطءه های آنها و در حمایت از تروریست ها نشان داده اسرائیل و حرکات رفتاری که از آنها سر می‌زند قابل پیش بینی نیست اما همیشه باید برای مقابله هوشیار بود آماده
    • محمد امین سید رضی از قزوین IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
      0 0
      دشمنان انقلاب اسلامی ایران اگر به خاک جمهوری اسلامی ایران تجاوز کنند بدون شک از طرف جمهوری اسلامی ایران گوشمالی دریافت می کنند والسلام نامه تمام
    • IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
      0 0
      خسته نباشید و خدا قوت به شما عزیزان