۲۹ فروردین ۱۴۰۳، ۱۲:۱۸

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

همدلی مقاومت لبنان برابر رژیم صهیونیستی مایه مباهات است

همدلی مقاومت لبنان برابر رژیم صهیونیستی مایه مباهات است

قم- رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: همدلی مقاومت لبنان در برابر رژیم کینه توز صهیونیستی مایه مباهات است و امیدواریم این امر تا پایان باقی بماند.

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری پیش از ظهر چهارشنبه در دیدار شیخ علی الخطیب، نایب رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان با اشاره به عملیات وعده صادق نیروهای مسلح کشور علیه مواضع رژیم صهیونیستی اظهار کرد: این چند روز اخیر که به جنایات رژیم صهیونیستی در منطقه و واقعه کنسولگری پاسخ داده شد، روزهای پیروزی امت اسلامی تلقی می‌شود.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بیان کرد: امام موسی صدر و سید حسن نصرالله نقش مؤثری در یکپارچه سازی لبنان و شیعیان داشتند و همراهی این کشور با مردم مظلوم فلسطین حقیقتاً مایه مباهات و افتخار است.

وی اضافه کرد: ملت ایران در کنار مقاومت و مردم لبنان ایستاده و در غم و شادی آنان خود را سهیم می‌داند.

آیت الله حسینی بوشهری خاطرنشان کرد: تعامل و همدلی طوایف اهل سنت، شیعیان و مسیحیان در لبنان بی نظیر است و امیدواریم همبستگی مقاومت در برابر رژیم کینه توز صهیونیستی تا پایان باقی بماند.

شیخ علی الخطیب نایب رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان نیز در این دیدار از حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران از محور مقاومت و همچنین از پاسخ قاطع ایران در برابر رژیم اشغالگر قدس قدردانی کرد.

کد خبر 6080883

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha