۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۸:۳۸

رییس ستاد انتخابات استان زنجان:

نتایج انتخابات درحوزه های انتخابیه زنجان-طارم و خدابنده مشخص شد

نتایج انتخابات درحوزه های انتخابیه زنجان-طارم و خدابنده مشخص شد

زنجان- رییس ستاد انتخابات استان زنجان گفت: نبی الله محمدی و احمد بیگدلی به عنوان نمایندگان مردم حوزه‌های انتخابیه زنجان – طارم و خدابنده به بهارستان راه یافتند.

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالفضل رفیعی صبح شنبه در جمع خبرنگاران گفت: در پایان فرایند انتخابات در حوزه انتخابیه زنجان و طارم از ۶۵ هزار و ۹۴۱ رأی صحیح، نبی الله محمدی با ۳۵ هزار و ۵۱۸ رأی به عنوان منتخب دوم مردم زنجان و طارم به مجلس راه یافت و محمد اسماعیلی با ۳۰ هزار و ۴۲۴ رأی رتبه دوم را کسب کرد.

وی میزان مشارکت مردم این ۲ حوزه انتخابیه در استان زنجان را ۲۳.۷۵ درصد عنوان کرد و افزود: در حوزه انتخابیه خدابنده نیز از ۳۹ هزار و ۳۴۰ رأی صحیح، احمد بیگدلی با ۳۷ هزار و ۵۲۶ رأی منتخب حوزه انتخابیه خدابنده به مجلس راه یافت و سعید رفیعی با ۳۱ هزار و ۸۱۴ رأی در رتبه دوم قرار گرفت.

رئیس ستاد انتخابات استان زنجان گفت: با توجه به تعداد واجدین شرایط ۲ حوزه انتخابیه که ۵۹۲ هزار و ۶۵۵ نفر بود مشارکت ۲۳.۷۵ درصد را داشتیم.

رفیعی با بیان اینکه فضای رقابتی خوبی در انتخابات دور دوم دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان حاکم بود، افزود: انتخابات این دور بدون هیچ گونه مشکلی با تأمین امنیت کامل و در سلامت برگزار شد.

دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی صبح روز جمعه در ۲ حوزه انتخابیه زنجان – طارم و خدابنده همزمان با ۲۲ حوزه انتخابیه کشور برگزار شد.

کد خبر 6102753

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha