برگزاری رویداد «ایران‌هلث» با حمایت همراه اول

برگزاری رویداد «ایران‌هلث» با حمایت همراه اول

بیست‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی «ایران‌هلث» با رویکرد ارائه تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، دارویی و آزمایشگاهی با حمایت همراه اول برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شرکت ارتباطات سیار، بیست‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی «ایران‌هلث» با رویکرد ارائه تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، دارویی و آزمایشگاهی از ۲۹ اردیبهشت تا یک خرداد ۱۴۰۳ با حمایت همراه اول برگزار می‌شود.

این رویداد با اهدافی نظیر توسعه فناوری‌های حوزه سلامت در کشور، افزایش قدرت رقابت شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور برای حضور در بازارهای جهانی، توسعه صادرات شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور حوزه سلامت و تجاری‌سازی دستاوردهای فناورانه حوزه سلامت کشور برگزار می‌شود.

همراه اول به‌عنوان نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور و همچنین «نخستین اپراتور سلامت ایران» که وظیفه ارائه بستر فعالیت ذی‌نفعان حوزه سلامت را برعهده دارد با سرویس‌ها و بخش‌هایی نظیر «پلتفرم پایش دیجیتال سلامت»، «اپراتور سلامت»، «خدمات غیرحضوری دارو»، «سامانه خودمراقبتی و پیشگیری»، «پرونده الکترونیک سلامت» و «بی‌سیم سازمانی آواک» در این رویداد حضور دارد.

این رویداد از ساعت ۸ الی ۱۵ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود و میزبان علاقه‌مندان به این حوزه است.

کد خبر 6109040

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha