۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۱۵

در بیانیه اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان در اروپا آمده است؛

جهاد و تلاش شهید رییسی در طول خدمت و هر جایگاهی زبانزد بود

 جهاد و تلاش شهید رییسی در طول خدمت و هر جایگاهی زبانزد بود

اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان در اروپا در پیامی شهادت ریاست جمهور ایران حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی و همراهانشان را در بیانیه ای تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار مهر، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا در پیامی شهادت ریاست جمهور ایران حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی و همراهانشان را در بیانیه ای تسلیت گفت. متن این بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

رسولُ اللّه ِ صلی الله علیه و آله: مَن مَشی فی عَونِ أخیهِ و مَنْفعتِهِ فلَهُ ثَوابُ المُجاهِدینَ فی سبیلِ اللّه. [ثواب الأعمال: ۳۴۰/۱.] کسی که برای کمک به برادر خود و نفع رساندن به او اقدام کند پاداش مجاهدان در راه خدا را خواهد داشت.

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ با قلبی آکنده از غم و اندوه، شهادت رئیس محترم جمهوری اسلامی ایران، حضرت آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی و همراهان ایشان را که در مسیر خدمت به میهن و مردم سرافراز ایران به وقوع پیوست، تسلیت و تعزیت عرض می‌نمائیم.

جهاد و تلاش مرحوم حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در طول خدمت خود در جایگاه‌های مختلف، از جمله در قوه قضائیه، تولیت آستان مقدس رضوی علیه‌السلام و در انتها، در قامت ریاست جمهوری اسلامی ایران، زبانزد توده‌های مختلف مردم و نشانگر اخلاص در عمل محبوبیت ایشان در نزد مردم ایران بود.

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا برای ایشان و همچنین سایر شهدای این سانحه ناگوار، از جمله مرحوم دکتر حسین امیرعبداللهیان، وزیر امورخارجه جمهوری اسلامی ایران و از همراهان جبهه مقاومت، مرحوم آیت الله سید محمد علی آل هاشم، نماینده مقام معظم رهبری در آذربایجان شرقی و امام جمعه محبوب تبریز، و مرحوم دکتر مالک رحمتی، استاندار آذربایجان شرقی از درگاه خداوند متعال علو درجات و برای بازماندگان ایشان صبر جزیل مسئلت دارد.

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا

کد خبر 6113084

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha