۲ تیر ۱۴۰۵، ۰:۴۹

قالیباف: اگر به سوئیس نمی‌رفتیم خون بیشتری از شیعیان لبنان ریخته می‌شد

قالیباف: اگر به سوئیس نمی‌رفتیم خون بیشتری از شیعیان لبنان ریخته می‌شد

رئیس مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود نوشت: اگر به سوئیس نمی‌رفتیم خون بیشتری از شیعیان لبنان ریخته می‌شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد باقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود در یکی از شبکه های اجتماعی نوشت: در یکی از برنامه های خوب صدا و سیما دیدم که گفتند کاش فرودگاه مهرآباد را می بستند تا تیم مذاکره کننده به سوئیس نرود.

وی افزود: به آن عزیزان می گویم اگر به سوئیس نمی‌رفتیم، هر لحظه خون بیشتری از مسلمانان و شیعیان لبنان ریخته می‌شد.

کد مطلب 6868355

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۰۸:۲۳ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
      6 0
      نه آقاجان اگر تنگه هرمز مجددا بسته نمی شد بدستور آمریکا اسراییل از خون ریزی مردم جنوب لبنان عقب نشینی نمی کرد.‌
    • IR ۰۹:۳۴ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
      0 0
      اگر قدرت نظامی و موشک نداشتیم؛ اصلا بحث آتش بس و مذاکره و سوئیس پیش نمی آمد.