عون: پس از تثبیت آتش‌بس در جنوب لبنان، اسرائیل عقب‌نشینی خواهد کرد

عون: پس از تثبیت آتش‌بس در جنوب لبنان، اسرائیل عقب‌نشینی خواهد کرد

رئیس جمهور لبنان در سخنانی ادعا کرد: پس از تثبیت آتش‌بس در جنوب لبنان، اسرائیل عقب‌نشینی خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، جوزف عون رئیس جمهور لبنان امروز چهارشنبه اعلام کرد: مذاکرات (میان بیروت و تل آویو) در واشنگتن در حال انجام بوده و جدا از نتایج جلسات سوئیس بین آمریکا و ایران است.

رئیس جمهور لبنان در این خصوص مدعی شد: تعیین مناطق نمونه هنوز در دست بررسی است و در انتظار تأیید (رژیم) اسرائیل است. تلاش برای تثبیت آتش‌بس در جنوب در حال انجام است و پس از آن نیروهای اسرائیلی عقب‌نشینی خواهند کرد.

وی سپس ادعا کرد: آنچه از سوی رئیس جمهور سوریه صادر شد با واکنش مثبت روبرو شده و به شایعات مربوط به نقش نظامی سوریه در لبنان پایان داد.

کد مطلب 6869680

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۳
      0 0
      باید ببنيم تعريف از تثبيت آتش بس چيست يك موقع آن سمت بسته اند تا خزب الله نباشد يعني تثبيت صهيونيستا مكارن