تیم فوتبال تراکتور تبریز بدون داشتن سرمربی موفق به کسب سه امتیاز در آخرین بازی گروهی خود در لیگ نخبگان شد.
مربی تیم فوتبال تراکتور گفت: با تمام توان مقابل الغرافه بازی میکنیم و به دنبال کسب سه امتیاز هستیم.