۲۸ خرداد ۱۳۹۱، ۱۷:۳۵

آل هاشم:

دستگیری عوامل ترور دانشمندان هسته ای اقتدار ملی کشورمان را به اثبات رساند

دستگیری عوامل ترور دانشمندان هسته ای اقتدار ملی کشورمان را به اثبات رساند

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به اینکه به برکت تدابیر داهیه مقام معظم رهبری و تلاش و همت مضاعف، امروز جمهوری اسلامی ایران در تمامی زمینه ها با اقتدار وارد عمل شده است، گفت: دستگیری عوامل ترور دانشمندان هسته ای نیز بار دیگر اقتدار ملی کشورمان را به اثبات رساند.

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم معارفه تودیع رؤسای جدید و قدیم اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش، صبح امروز با حضور حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و امیر دریادار حبیب الله سیاری، فرمانده این نیرو برگزار شد.

 حجت الاسلام آل هاشم در این مراسم ضمن تبریک فرارسیدن عید مبعث که یکی از اعیاد بزرگ اسلامی است، گفت: در این روز گرامی حضرت رسول اکرم (ص) به رسالت مبعوث گردید و جبرئیل بر پیامبر (ص) نازل شد و در این روز صلوات بر پیامبر (ص) و اهل بیت آن حضرت زیاد وارد شده است.

وی در ادامه با اشاره به حضور مقتدرانه نیروی دریایی ارتش در آبهای بین المللی که امروز به عنوان جلوه ای از اقتدار نظامی و حفظ و حراست از منافع اقتصادی و تامین امنیت معابر تجاری ایران اسلامی نقش حساسی برعهده دارد، خاطرنشان کرد: به برکت تدابیر داهیه مقام معظم رهبری و تلاش و همت مضاعف، امروز جمهوری اسلامی ایران در تمامی زمینه ها با اقتدار وارد عمل شده است.

آل هاشم افزود: دستگیری عوامل ترور دانشمندان هسته ای نیز بار دیگر اقتدار ملی کشورمان را به اثبات رساند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در ادامه ضمن تشکر از تلاشها و خدمات حجت الاسلام والمسلمین انصاری، در مدت زمان مسئولیت وی در اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش، حجت الاسلام والمسلمین عباس محمدحسنی را به عنوان رئیس جدید این اداره معرفی و منصوب کرد.

در ادامه مراسم امیر دریادار حبیب الله سیاری، فرمانده نیروی دریایی ارتش نیز طی سخنانی از فعالیت های اثربخش سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی که در سالهای اخیر در مسیر شناساندن این نیرو به عنوان یک نیروی راهبردی تلاش بی شائبه ای انجام داده اند، تقدیر و تشکر کرد.

همچنین در این مراسم از خدمات ارزشمند حجت الاسلام والمسلمین مظفری نژاد، جانشین سابق اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش که به سمت معاون جدید بازرسی و ارزشیابی مکتبی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش منصوب شده است، تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 1629076

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha