۱۹ آذر ۱۳۹۱، ۱۱:۳۶

رضایی ‌خبر داد:

راه‌اندازی داروخانه شبانه‌روزی در کنگان/ رفع کمبود شیر خشک در بوشهر

راه‌اندازی داروخانه شبانه‌روزی در کنگان/ رفع کمبود شیر خشک در بوشهر

کنگان- خبرگزاری مهر: معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر از افتتاح اولین داروخانه شبانه‌روزی شهرستان کنگان در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، دکتریحیی رضایی صبح یکشنبه در نشست هم اندیشی بررسی مشکلات حوزه غذا و دارو در شهرستان کنگان که به میزبانی فرمانداری کنگان انجام شد، اظهار داشت: به خاطر مراجعات و درخواست‌های مردمی و همچنین حجم مراجعین از شرکت‌های پارس جنوبی به این شهرستان، به زودی اولین داروخانه شبانه روزی شهرستان کنگان افتتاح خواهد شد.

وی با اشاره به اهداف راه اندازی این داروخانه، افزود: این امر به منظور خدمت رسانی بهتر و ارزنده تر به مردم کنگان است که امیدواریم در بهبود وضعیت درمانی در این شهرستان تاثیرگذار باشد.

کمبود شیر خشک در داروخانه‌های استان بوشهر رفع شد

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر همچنین به بحث کمبود شیر خشک در داروخانه‌های استان بوشهر اشاره کرد و گفت: در اوایل با شروع تحریم ها، کمبود شیر احساس می شد ولی خوشبختانه در حال حاضر این کمبود در استان تقریبا رفع شده است.

وی در ادامه گفت: در نظر داریم در هر شهرستان آزمایشگاه غذا در نظر بگیریم تا کنترل بیشتری بر مواد غذایی در شهرستان ها داشته باشیم.

فرماندار کنگان نیز در این نشست ضمن تشکر از اقدامات صورت گرفته در بخش بهداشت و درمان شهرستان، خواستار استفاده از همه ظرفیت‌های شهرستان شد.

تیمور یزدان شناس ایجاد و راه‌اندازی داروخانه شبانه روزی را یکی از نیازهای اولیه این شهرستان عنوان کرد و ادامه داد: امیدواریم به زودی شاهد راه اندازی داروخنه شبانه‌روزی در کنگان باشیم.

وی خاطرنشان کرد: مجموعه فرمانداری کنگان نیز برای راه اندازی این داروخانه همکاری لازم را انجام خواهد داد.
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان نیز در این نشست گزارشی از اقدامات این شبکه در بخش غذا و دارو ارائه داد.

کد خبر 1761492

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha