۴ دی ۱۳۹۱، ۲۱:۰۶

منصوری خبر داد:

توقیف 3200 خودرو و موتورسیکلت متخلف در بوشهر

توقیف 3200 خودرو و موتورسیکلت متخلف در بوشهر

بوشهر - خبرگزاری مهر: توقیف 3200 خودرو و موتورسیکلت متخلف در بوشهر،، عنوان خبرهای کوتاه انتظامی استان بوشهر است.

به گزارش خبرگزاری مهر، جانشین فرماندهی انتظامی استان بوشهر با اشاره به توقیف سه هزار و 232 دستگاه خودرو و موتورسیکلت از ابتدای فروردین ماه تا پایان آذرماه سال جاری، اظهار داشت: از مجموع این آمار به دست آمده 400 دستگاه خودرو و مابقی موتورسیکلت بوده است.

سرهنگ نعمت‌الله منصوری فعالیت‌های آموزشی را از مهم‌ترین اقدامات پلیس راهنمایی و رانندگی استان نام برد و اظهار داشت: آموزش و فعالیت‌های آموزشی نقش به‌سزایی در کاهش تصادفات و پیشگیری از خسارات مالی و جانی انسان‌ها دارد.

وی خاطرنشان ساخت: پلیس راهور استان طی 9 ماهه سال جاری تعداد پنج هزار و 639 نفر از شهروندان را مورد آموزش حضوری و تعداد پنج هزار و 317 بروشور، کتابچه و پلاکارد آموزشی چاپ و توزیع کرده است.

کشف محموله 250 میلیونی کالای قاچاق در دیر

با تلاش و هوشیاری پلیس شهرستان دیر یک محموله کالای قاچاق به ارزش 250 میلیون ریال کشف و ضبط شد. مأمروان مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان دیر در راستای برقراری امنیت اجتماعی و مبارزه با هرگونه قاچاق کالا و ارز در این شهرستان در پی کسب خبری مبنی بر اینکه یک محموله قاچاق توسط شخصی انبار شده است، بلافاصله اکیپ عملیاتی لازم تشکیل و وارد عمل شدند.

پلیس پس از انجام تحقیقات شبانه‌روزی و صحت و سقم موضوع ضمن هماهنگی با مقام قضایی طی یک عملیات غافلگیرانه وارد محل انبار کالاهای فاقد مجوز شده و در نتیجه یک محموله کالای قاچاق موادغذایی کشف و ضبط کرد.

انبار مذکور پلمپ و صاحب آن به همراه اجناس کشف شده برای سیر مراحل قانونی به پایگاه انتظامی انتقال داده شد. ارزش محموله کشف شده بالغ بر 250 میلیون ریال برآورد شده است.

شگردهای جدید کلاهبردان و ضرورت هوشیاری مردم

رئیس پلیس فتای استان بوشهر از شهروندان خواست در مقابل شگردهای جدید کلاهبرداران جرایم سایبری و برداشت‌های غیرمجاز هوشیار باشند.

سرهنگ جهانشیری در خصوص شگرد مجرمین اظهار داشت: کلاهبرداران پس از اعلام به قربانیان در راستای برنده شدن مبلغی از طریق پیامک از آنان می‌خواهند اقدامات و عملیاتی را در تلفن همراه خود وارد کنند و در همین لحظه کلاهبرداران ضمن یادداشت اطلاعات بانکی، بلافاصله حساب قربانیان را به روش‌های مختلف خالی و به حساب‌های خود انتقال می‌دهند.

وی در ادامه گفت: با توجه به پیشرفت فعالیت‌های الکترونیکی و استفاده از عابر بانک توسط شهروندان، کلاهبرداران نیز از راه‌های مختلف سعی می‌کنند به مقاصد شوم خود برسند که هوشیاری مردم در این راستا آنان را ناکام خواهد گذاشت.

کاهش 32 درصدی مرگ مصدومان ناشی از حوادث رانندگی در استان بوشهر

جانشین فرماندهی انتظامی استان بوشهر اظهارداشت: با تلاش و کوشش شبانه روزی پلیس راهنمایی و رانندگی استان، خوشبختانه تعداد متوفیان ناشی از حوادث رانندگی از فروردین ماه سال جاری تا پایان آذرماه نسبت به مدت مشابه سال قبل در سطح استان بوشهر 32 درصد کاهش داشته است.

سرهنگ نعمت الله منصوری افزود: با اجرای برنامه ریزی منظم و منسجم، تعداد مجروحین ناشی از حوادث رانندگی و همچنین تصادفات خسارتی طی 9 ماهه گذشته 35 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش داشته است.

وی در ادامه تصریح کرد: پلیس راهنمایی و رانندگی طی این مدت پنج هزار و 69 جلد گواهینامه صادر ، تعداد دو هزار و هفت دستگاه خودرو و موتورسیکلت شماره گذاری و یک هزار و 319 مورد نقل و انتقال صورت گرفته است.

کد خبر 1774909

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha