۱۲ فروردین ۱۳۹۲، ۱۴:۳۹

حدادپور یادآورشد:

درآمدزایی از جذب گردشگر به استان البرز / نوروز امسال گردشگران زیادی به ایران کوچک سفر کردند

درآمدزایی از جذب گردشگر به استان البرز / نوروز امسال گردشگران زیادی به ایران کوچک سفر کردند

کرج – خبرگزاری مهر: قائم مقام ستاد تسهیلات نوروزی استان البرز با مناسب دانستن فعالیت ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی استان و تأثیر آن در جذب گردشگران و درآمد زایی گفت: نوروزامسال گردشگران زیادی به البرز سفر کردند و این امر به نوبه خود موجب رونق صنعت گردشگری در استان البرز خواهد شد.

کاوه حداد پور در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره فعالیت ستاد دائمی سفرهای نوروزی استان و تأثیرآن درجذب و رونق گردشگری گفت: به واقع  این دور از فعالیتهای ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی در استان شاخص و چشمگیر بوده است.

وی افزود: دستگاههای فعال در ستاد نوروزی امسال با هماهنگي و همکاری مناسب توانستند گردشگران زيادی را  به استان البرز "ایران کوچک" جذب کنند.

قائم مقام ستاد تسهیلات نوروزی استان با تأکید براینکه روند تبلیغات و اطلاع رسانی باید در طول ایام سال ادامه داشته باشد، خاطرنشان کرد: جذب گردشگر به استان البرز علاوه بر رونق گردشگری موجب درآمدزایی نیز خواهد شد.

وی درپایان افزود: ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی استان البرز با 17 معاونت از 23 اسفند ماه کارخود را آغازکرده است و تا 15 فروردین ماه خدمت رسانی به مسافران و شهروندان را در دستور کار قرار داده است.

کد خبر 2024898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha