۱۲ شهریور ۱۳۹۲، ۱۵:۳۴

رحمتی:

قرعه کشی ممتازین تفسیر سوره حجرات در خراسان رضوی انجام شد

قرعه کشی ممتازین تفسیر سوره حجرات در خراسان رضوی انجام شد

مشهد - خبرگزاری مهر: مسئول امور مساجد اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: قرعه کشی ممتازین تفسیر سوره حجرات که در ماه رمضان در هزار پایگاه در مساجد و نمازخانه ادارات برگزار شده بود انجام شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رحمتی ظهر سه شنبه در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران از قرعه کشی ممتازین تفسیر سوره حجرات خبر داد وگفت: در ماه مبارک رمضان تفسیر سوره حجرات در بیش از هزار پایگاه در مساجد و نماز خانه های ادارات در سطح استان و توسط ائمه جماعات، مبلغین خانم و آقا و ائمه جمعه برگزار شد.

وی اظهار کرد: از این تعداد 100 پایگاه به صورت ویژه توسط اساتید متخصص فن تفسیر و ائمه جمعه برگزار شد و بیش از هشت هزار نفر در این پایگاه ها به صورت مستمر در 20 جلسه اخلاق اجتماعی را با استفاده از محتوای سوره حجرات فرا گرفتند.

مسئول امور مساجد اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی ابراز کرد: در پایان ماه رمضان دو آزمون برگزار شد "آزمون تفسیر" و "آزمون حفظ سوره حجرات " که جمعا چهار هزار نفر در این دو آزمون شرکت داشتند.

حجت الاسلام رحمتی عنوان کرد: به 200 نفر برگزیده این آزمون ها هدایای ارزشمندی تعلق گرفت که 6 نفر سفر کربلا 30 نفر جایزه نقدی و تعدادی نيز، برندگان لوازم خانگی هستند.

وی افزود: این قرعه کشی با حضور مسئولان اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی و مسئولان فرهنگی مساجد ادارات برگزار شد.

کد خبر 2128126

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha