۱۳ شهریور ۱۳۹۲، ۱۲:۵۷

برای حضور در رقابتهای بین المللی کاراته؛

جوانان و نوجوانان راهی ترکیه شدند/ تیم ملی بدون سرمربی می‌رود

جوانان و نوجوانان راهی ترکیه شدند/ تیم ملی بدون سرمربی می‌رود

تیم های ملی کاراته برای حضور در رقابتهای بین المللی کاراته ترکیه در حالی راهی استانبول می شوند که نحوه اعزام ها در دو بخش نوجوانان و بزرگسالان متفاوت است.

به گزارش خبرنگار مهر ، رقابتهای بین المللی ترکیه از روز جمعه در رده های سنی نوجوانان ، جوانان و بزرگسالان به مدت سه روز در استانبول برگزار می شود و کاراته ایران نیز در این مسابقات شرکت می کند. تیم های جوانان و نوجوانان در دو بخش دختران و پسران روز گذشته با اتوبوس راهی استانبول شدند و تیم های بزرگسالان و امید نیز امروز از طریق هوایی راهی ترکیه خواهند شد. 
 
نکته مهم در این خصوص غیبت سرمربی تیم ملی در کنار ملی پوشان روی تاتامی استانبول است . از سوی دیگر تیم ملی برای حضور در بازیهای کشورهای اسلامی اواخر ماه جاری راهی اندونزی خواهد شد. اینکه چرا در این فاصله اندک تا اعزام تیم ملی به بازیهای کشورهای اسلامی کادر فنی قبول کرده تا در این تورتنمت شرکت کند از یک سو و حضور در مسابقاتی در غرب آسیا برای تیمی که باید در شرق آسیا مبارزه کند چه سودی می تواند برای کاراته کاران ملی پوش داشته باشد از سوی دیگر حرف و حدیث هایی در خصوص این سفر به دنبال داشته اشت.
 
مسعود رهنما سرمربی تیم ملی کاراته در مورد همراهی نکردن تیم ملی در ترکیه گفت: مشغله کاری زیاد باعث شد نتوانم تیم ملی را همراهی کنم ولی کادر فنی حضور دارند و  با دقت نفرات اعزامی را آنالیز می کنند تا اهدافی را که در این مسابقات دنبال می کنیم به امید خدا محقق شود.
 
وی در مورد دلیل اعزام تیم ملی به رقابتهای ترکیه در فاصله اندک تا سفر به اندونزی و اختلاف آب و هوای دو کشور گفت: اینکه ملی پوشان قبل از حضور در مسابقات کشورهای اسلامی باید در یک میدان جدی محک بخورند یک امر ضروری است تا بتوانند در رقابتهایی که هدف اصلی است توانایی خود را به خوبی بروز دهند.
 
رهنما ادامه داد: ما کلیه معایب حضور در تورنمنتی مثل کاراته وان ترکیه از جمله اختلاف ساعت و  آب و هوایی تهران ، استانبول و جاکارتا را کنار هم چیده و محاسن را نیز بررسی کردیم و در نهایت بررسی ها به اعزام تیم انجامید.
 
مشخص نیست چرا فدراسیون کاراته تیم های جوانان و نوجوانان که به مراقبت بیشتری نیاز دارند را با اتوبوس به ترکیه اعزام کرده و تیم ملی بزرگسالان با هواپیما راهی این کشور می شود.
 
کد خبر 2128731

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha