۱۱ دی ۱۳۹۲، ۱۵:۱۹

حجت الاسلام فاطمی نسب به مهر خبر داد:

مراسم سوگواری شهادت امام رضا (ع) در حرم حضرت معصومه (س) برگزار می شود

مراسم سوگواری شهادت امام رضا (ع) در حرم حضرت معصومه (س) برگزار می شود

قم – خبرگزاری مهر: مدیر رسانه و اطلاع رسانی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) از برگزاری مراسم سوگواری شهادت امام رضا (ع) در این آستان مقدس خبر داد.

حجت الاسلام روح الله فاطمی نسب در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: مراسم سوگواری شهادت حضرت علی بن موسی الرضا (ع) امشب بعد از اقامه نماز مغرب و عشا با سخنرانی حجت الاسلام رفیعی و مدیحه سرایی حیدرزاده در شبستان امام خمینی (ره) حرم حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار می شود.

مدیر رسانه و اطلاع رسانی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) روز پنج شنبه ساعت 9 خادمان و عزاداران امام رضا (ع) در مسجد امام حسن عسکری (ع) تجمع کرده و پس از آن به سوی حرم حضرت فاطمه مصومه (س) حرکت می کنند.

وی ابراز کرد: طی مراسمی که ساعت 10 و 45 دقیقه روز پنج شنبه برگزار می شود حجت الاسلام مومنی سخنرانی  می کند و یکی از مدیحه سرایان اهل بیت (ع) مدیحه سرایی می کند.

مدیر رسانه و اطلاع رسانی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) یادآور شد: همچنین ساعت 16 روز پنج شنبه برنامه غروب سرخ با سخنرانی حجج اسلام شاهرودی و صادقی واعظ و مدیحه سرایی حیدرزاده و مجید دلشاد همراه خواهد بود.

وی با بیان این که پس از اقامه نماز مغرب یک جزء قرآن کریم قرائت می شود، عنوان کرد: روز پنج شنبه پس از اقامه نماز مغرب و عشا حجت السلام رفیعی سخنرانی و حیدرزاده مدیحه سرایی کرده و دعای کمیل قرائت می شود.

برگزاری برنامه زمزم معرفت

مدیر رسانه و اطلاع رسانی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) تصریح کرد: برنامه زمزم معرفت همه روزه یک ساعت و نیم مانده به اذان مغرب با محوریت پرسش و پاسخ در حرم مطهر برگزار می شود.

حجت الاسلام فاطمی نسب با بیان این که حجج اسلام محمدی و تراشیون از جمله کارشناسان این برنامه هستند، افزود: در ابتدای آغاز این برنامه کارشناس دینی درباره یک موضوع دینی طرح مساله کرده و پس از آن به سوالات دینی، عقیدتی، مهدوی و احکام خانواده پاسخ داده می شود.

کد خبر 2206247

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha