۲۹ اسفند ۱۳۹۲، ۱۰:۱۹

پیشنهاد نوروزی رحمت امینی

به تماشای زیبایی‌های ماسوله برویم/ خانه می‌مانم و مطالعه می‌کنم

به تماشای زیبایی‌های ماسوله برویم/ خانه می‌مانم و مطالعه می‌کنم

رحمت امینی نویسنده و کارگردان تئاتر به هموطنان پیشنهاد داد در ایام نوروز به استان گیلان و مخصوصا شهر زیبای ماسوله سفر کنند و به دیدن اجرای مجدد نمایش «سقراط» به کارگردانی حمیدرضا نعیمی در تالار وحدت بنشینند.

رحمت امینی نویسنده و کارگردان تئاتر و مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری درباره پیشنهادی که به هموطنان برای تعطیلات نوروزی دارد به خبرنگار مهر گفت: با توجه به اینکه در نوروز قرارست نمایش «سقراط» به کارگردانی حمیدرضا نعیمی مجددا روی صحنه برود به علاقمندان به تئاتر، تاریخ و فلسفه پیشنهاد می کنم به تماشای این نمایش بنشینند.

به گفته وی، بهتر است مردم قبل از دیدن این نمایش به کتاب‌های این فیلسوف بزرگ مراجعه کنند تا با عقاید او نیز بیشتر آشنا شوند.

امینی درباره سفر به نقاط دیدنی ایران در ایام نوروز پیشنهاد کرد: ایران دیدنی های بسیار زیادی دارد و هموطنان می توانند در تعطیلات به شهرهای مختلفی سفر کنند اما من شخصا بسیار به شهر ماسوله و جغرافیای زیبای آن علاقمند هستم. استان گیلان کلا جاهای دیدنی بسیار زیادی دارد و توصیه من این است که مردم امسال به این استان سفر کنند چون معمولا مناطق دیدنی مازندران بیشتر از گیلان دیده شده است در صورتی که این استان نیز جاذبه های زیبا و طبیعت بکر بسیار زیبایی دارد که دیدن آن خالی از لطف نیست.

کارگردان «شناسایی» با اشاره به اینکه علاقمند است عید را در منزل سپری کند، گفت: ماندن در خانه در تعطیلات نوروز را بسیار دوست دارم چون فرصت مطالعه پیدا می کنم. به دلیل مشغله و گرفتاری شغلی بیشترین زمانی که می توانم روی مطالعه متمرکز شوم تعطیلات نوروز است بنابراین امسال تصمیم گرفتم کمی استراحت کنم و در تهران بمانم.

نمایش «سقراط» به نویسندگی و کارگردانی حمیدرضا نعیمی و با نقش‌آفرینی فرهاد آییش، لادن مستوفی، یعقوب صباحی، بهناز نازی، نقی سیف‌جمالی، کتانه افشاری نژاد، ایوب آقاخانی، بهار نوحیان، سیاوش چراغی‌پور، رضا جهانی، بهمن عباس‌پور، بهنام شرفی، پرهام دلدار، مجید نوروزی و مهرداد خانی از 7 فروردین ماه اجرای مجدد خود را در تالار وحدت آغاز می کند. این نمایش زمستان 92 نیز در این تالار به صحنه رفته بود که با استقبال مخاطبان روبرو شد.

 

کد خبر 2251212

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha