۱۶ فروردین ۱۳۹۳، ۰:۰۹

در گفتگو با مهر عنوان شد:

کواچ کار سختی برای تکرار نتایج ولاسکو در تیم ملی والیبال ایران دارد

کواچ کار سختی برای تکرار نتایج ولاسکو در تیم ملی والیبال ایران دارد

سرمربی پیشین تیم والیبال شهرداری ارومیه با اشاره به انتخاب اسلوبودان کواچ به عنوان سرمربی تیم ملی ایران خاطرنشان کرد: نمی‌توان پیش بینی کرد که تیم ملی با کواچ چه نتایجی می‌گیرد ولی وی کار سختی برای تکرار نتایج ولاسکو دارد.

ابراهیم وطن پرست در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص انتخاب اسلوبودان کواچ به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال خاطرنشان کرد: کواچ زمانی که به لیگ ایران آمده بود بازیکن تیم ما بود و در فضای 10 سال پیش والیبال ایران تفکراتی حرفه‌ای داشت البته آن زمان شرایط والیبال ما با حال حاضر خیلی فرق می‌کرد با این حال وی کاپیتان تیم ملی صربستان و دارنده مدال طلای المپیک بوده است.

وی افزود: در آن فضا کواچ برای ما از نظر فنی و نیز رفتارهای حرفه‌ای بسیار مثبت عمل کرد و توانست به تیم پگاه ارومیه کمک زیادی کند. حالا 10 سال از آن ماجرا گذشته و وی شخصیت مربی را پیدا کرده است. با توجه به اینکه اطلاع کاملی از وضعیت وی ندارم نمی‌توانم به طور دقیق بگویم که ما با این مربی به چه جایگاهی در لیگ جهانی خواهیم رسید.

این کارشناس والیبال تصریح کرد: فدراسیون به دنبال گزینه‌هایی بود که ما را به سرمنزل مقصود برساند. امسال لیگ جهانی والیبال و مسابقات قهرمانی جهان را پیش رو داریم که از اعتبار خاصی برخوردار هستند ضمن اینکه سطح توقعات نیز از تیم ملی بالا رفته و دیگر زمان آزمون و خطا نیست.

وطن پرست در خصوص نداشتن تجربه ملی توسط کواچ در عرصه مربیگری بیان کرد: نمی‌شود در این باره پیش بینی کرد و کار خیلی سختی است. شاید زمانی یک مربی جوان بیاید و خیلی هم خوب نتیجه بگیرد. بازیکنان ما از نظر فنی خوب هستند و مربی قبلی هم بسیار پرآوازه بود که نتایج وی به اذعان همه اهالی ورزش فوق‌العاده بوده است، حالا پر کردن جای ولاسکو کار بسیار سختی است چرا که با تیم ایران نتایج خیلی خوبی کسب کرده است.

 

کد خبر 2260049

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha