۱ مرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۲۲

مشتاقی در گفتگو با مهر:

ترفند سوریان در لهستان حساب شده بود/ وی به احتمال زیاد مسافر جهانی است

ترفند سوریان در لهستان حساب شده بود/ وی به احتمال زیاد مسافر جهانی است

عضو شورای فنی کشتی فرنگی در خصوص آخرین وضعیت وزن 59 کیلوگرم تیم ملی در بازی‌های آسیایی و جهانی گفت: حضور حمید سوریان در یک وزن بالاتر در رقابتهای پیتلاسینسکی کاملا حساب شده و قابل قبول بود.

بهرام مشتاقی در گفتگو با خبرنگار مهر، در مورد آخرین وضعیت حمید سوریان، با بیان این مطلب اظهار داشت: برخی مطرح کردند چرا سوریان در تورنمنت پیتلاسینسکی لهستان در وزن 66 کیلوگرم به میدان رفت که باید در توضیح این مساله صراحتا اعلام کرد اقدام او و کادر فنی بسیار حساب شده و مثبت بود.

وی تصریح کرد: در وزن 59 کیلوگرم این تورنمنت دو فرنگی کار روس حضور داشتند که طبیعتا عدم رویارویی سوریان با این نفرات حساب شده بود، ضمن اینکه سوریان برای حضور در وزن 59 کیلو باید وزن کم می‌کرد که کادر فنی بهتر دید او در یک وزن بالاتر به میدان برود.

عضو شورای فنی کشتی فرنگی اضافه کرد: البته سوریان در یک وزن بالاتر هم قهرمان شد و نشان داد می‌تواند همچنان در وزن اصلی‌اش به نتایج مطلوبی دست یابد.

مشتاقی ادامه داد: انتخاب ملی‌پوش وزن 59 کیلو برا بازیهای آسیایی و جهانی 15 روز مانده به این پیکارها مشخص می شود ولی به احتمال زیاد، حمید سوریان ملی‌پوش ما در رقابتهای جهانی ازبکستان خواهد بود.

وی همچنین افزود: عدم حضور احتمالی او در بازی‌های آسیایی به این دلیل است که کشتی فرنگی در این مسابقات در 7 وزن برگزار خواهد شد و طبیعتا ما ملی پوش وزن 59 کیلو نخواهیم داشت.

عضو شورای فنی کشتی فرنگی در پایان گفت: تمامی این مسایل در نشست آتی شورای فنی که بزودی برگزار می‌شود، مطرح و تصمیمات قطعی اتخاذ و نتیجه اعلام خواهد شد.

 

کد خبر 2336744

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha