۴ شهریور ۱۳۹۳، ۱۷:۰۰

امروز انجام شد:

بهره برداری از پروژه‌های عمرانی شهرستان های ساوه و زرندیه/ افتتاح فاز یک کمربندی ساوه

بهره برداری از پروژه‌های عمرانی شهرستان های ساوه و زرندیه/ افتتاح فاز یک کمربندی ساوه

اراک- خبرگزاری مهر: همزمان با سومین روز از هفته دولت طرح های عمرانی شهرستان های ساوه و زرندیه به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، معاون استاندار و فرماندار شهرستان ساوه ظهر سه شنبه در مراسم بهره برداری از ساختمان جدید اورژانس بيمارستان شهید مدرس ساوه گفت: این ساختمان در زمینی به مساحت هزار متر و در 2 طبقه با 2 هزار مترمربع زیربنا و با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال احداث شده است.

محمد بهاروند افزود: این مرکز با مشارکت خیرین و اعتبارات دولتی طی 2 سال با هدف مقاوم سازی ساختمان، توسعه فضای فیزیکی و ارائه خدمات بهتر به حجم بالای مراجعین احداث شده است.

وی در مراسم افتتاح سردخانه 10 هزار تنی در شهرستان ساوه ابراز کرد: سردخانه 10 هزار تنی زیر صفر و بالای صفر شهرستان ساوه با اعتباری بیش از 27 میلیارد ریال از طریق اعطای تسهیلات بانکی و 20 میلیارد ریال آورده شخصی مورد بهره برداری قرار گرفته است.

معاون استاندار و فرماندار شهرستان ساوه با اشاره به اینکه این سردخانه از نظر وسعت اولین سردخانه استان مرکزی است، تصریح کرد: ظرفیت این سردخانه بالغ بر 5 هزار تن در دمای بالای صفر درجه به منظور نگهداری محصولات باغی مانند انار، و سیب و ... و در درمای زیر صفر درجه با ظرفیت پنج هزار تن به منظور پشتوانه تولیدات دامی و طیور است.

افتتاح فاز یک کمربندی ساوه

شهردار ساوه در مراسم افتتاح فاز یک کمربندی شهرستان ساوه گفت: احداث طرح فاز یک کمربندی شهرستان ساوه توسط شهرداری این شهر در حدفاصل پل الغدیر تا میدان بام به مساحت 1.1 کیلومتر صورت گرفته است.

کامران جوادی ادامه داد: عملیات صورت گرفته در این کمربندی شامل خاکبرداری، اجرای جدول‌گذاری و آسفالت‌ریزی است که با هزینه ای حدود 16 میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است.

وی در مراسم اصلاح ورودی و خروجی میدان هفت تیر این شهرستان هم اظهار داشت: اصلاح ورودی و خروجی میدان هفت تیر با اعتباری حدود 500 میلیون تومان شامل عملیات جدول‌گذاری، آسفالت، خاکبرداری و احداث دیواره سنگی از جمله طرح هایی است که توسط شهرداری ساوه در راستای ارائه خدمات بهینه به شهروندان صورت گرفته است.

 افتتاح بخش دیالیز بیمارستان شهدای آسیابک شهرستان زرندیه

در ادامه بهره برداری از پروژه های عمرانی شهرستان های ساوه و زرندیه ظهر امروز با حضور محمد حاجی آقاجانی معاون درمان وزیر بهداشت و استاندار مرکزی بخش دیالیز بیمارستان شهدای آسیابک شهرستان زرندیه افتتاح شد.

 افتتاح گازرسانی به چهار روستای بخش خرقان شهرستان زرندیه همزمان با کل روستاهای استان مرکزی و افتتاح شرکت فریور (دانه های خوراک دام) در مامونیه از دیگر طرح هایی بود که امروز توسط استاندار مرکزی مورد افتتاح قرار گرفت.
 

کد خبر 2357842

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha