۷ شهریور ۱۳۹۳، ۱۰:۴۹

مقیمی:

عملکرد برخی مدیران استان در اتمام طرحهای نیمه کاره قابل تقدیر است

عملکرد برخی مدیران استان در اتمام طرحهای نیمه کاره  قابل تقدیر است

اراک – خبرگزاری مهر: استاندار مركزي با اشاره به بودجه های محدود امسال در استان گفت: با وجود این بودجه های کم مدیران استان توانستند طرحها و پروژه های زیادی را در استان به پایان برسانند که عملکرد آنها در اتمام طرحهای نیمه کاره قابل تقدیر است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسین مقیمی شامگاه پنجشنبه در مراسم افتتاح سوئيچ مخابراتي در اراک افزود: با توجه به اینکه در سال گذشته شرایط مالی خوبی نداشتیم  ولی با عملکرد خوب مدیران در هفته دولت شاهد افتتاح طرحها و پروژه های زیادی در سطح استان و کشور بودیم که قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه در شرایط فعلی باید برای عبور از رکود تلاش کنیم و شرکت مخابرات هم باید در این راستا کمک کند گفت: امروز از نظر مخابرات در وضعیت مناسبی قرار داریم هم از لحاظ نیری انسانی وهم تجهیزات و بسیاری از مواردی که قبلاً از خارج وارد کشور می شد امروز در داخل تولید می شود.

مقیمی با بیان اینکه تلاش هاي كارشناسان داخلي ايران مي تواند  كشور را  در رسيدن به استقلال در تمامي زمينه ها ياري رساند اظهارداشت: دولت جديد با رويكردهاي خوبي كه در زمينه ي سياست هاي خارجي در پيش گرفته است توانسته چهره ي خوب و موفقي را از ايران در دنيا به منصه ظهور برساند.

وي با اشاره به حضور فعال كارشناسان كشور در مذاكرات 1+5 گفت: كارشناسان زبده ايران با حضور موثر خود در اين مذاكرات توانستند از حقوق به حق هسته اي مردم ايران و حقوق ملي انها در صحنه هاي بين المللي دفاع كنند.

استاندار مركزي تاكيد كرد: در حال حاضر كشور ايران با دست يافتن به فناوري هسته اي توانسته دستاوردهاي مهمي را در دنيا كسب نمايد.

مقيمي در ارتباط با سياست هاي داخلي دولت جديد نيز ابراز كرد: اجراي سياست هاي اعتدالي در جهت آرامش بخشيدن به جامعه و استفاده از خرد جمعي از ديگر دستاوردها وسياست هاي اين دولت در داخل كشور بشمار مي رود.

دولت از  همه ي فعالان سياسي حمايت مي كند

وي ادامه داد: دولت از  همه ي فعالان سياسي كه در چهارچوب نظام و قانون فعاليت مي كنند در راستاي اعتلا و پيشرفت كشور حمايت مي كند.

استاندار مركزي نقدپذيري اين دولت را از ديگر وي‍ژگي هاي آن برشمرد و اظهار داشت: نقدپذيري در راس برنامه هاي دولت تدبير و اميد قرار دارد و اين دولت معتقد است نقد سازنده باعث پيشرفت جامعه مي شود.

مدير كل مخابرات استان مركزي گفت: براي اولين بار در كشور توسط شركت مخابرات استان مركزي از برند آشناي اول رونمايي شد.

مسعود مشيدي افزود: با خلاقيت و نوآوري كارشناسان شركت مخابرات استان مركزي از جديدترين دستاورد سوئيچ مخابراتي با برند آشناي اول در كشور و در استان مركزي رونمايي شد.

وي ابراز كرد: سوئيچ او ان يو قابليت ها و مزايايي همچون هزينه ي توليد 50 درصد مشابه خارجي، استفاده از قطعات و تجهيزات توليد داخل و جلوگيري از خروج ارز از كشور را به همراه دارد.

مدير كل شركت مخابرات استان مركزي شكست انحصار با توجه به اينكه اين محصول انحصارا توليد خارج از كشور بوده است از ديگر مزاياي آن بشمار مي رود.

مشيدي تصريح كرد: اين محصول توليد شده با ظرفيت هاي 608 شماره، 1216 شماره و 1824 شماره توليد شده است.

وي خاطرنشان ساخت: رفع خرابي آسان و سريع از ديگر وي‍ژگي هاي آن تلقي مي شود.

گفتني است در پايان اين مراسم توسط استاندار مركزي از سوئيچ مخابراتي با برند آشناي اول در شركت مخابرات استان مركزي رونمايي شد.

کد خبر 2359634

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha