۵ شهریور ۱۳۹۳، ۱۷:۴۴

در گفتگو با مهر عنوان شد:

مجلس هیچ دخالتی در قرارداد کی‌روش نخواهد کرد/ نقش نمایندگان نظارتی است

مجلس هیچ دخالتی در قرارداد کی‌روش نخواهد کرد/ نقش نمایندگان نظارتی است

رئیس کمیته فوتبال و فوتسال فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با اشاره به نظارت این کمیته بر مذاکرات فدراسیون فوتبال و کارلوس کی‌روش گفت: مجلس هیچ دخالتی در قرارداد کی‌روش نخواهد داشت.

سیدشریف حسنی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص نظارت مجلس شورای اسلامی بر مذاکرات فدارسیون فوتبال و کارلوس کی‌روش بیان کرد: یکی از وظایف اصلی مجلس نظارت است و با توجه به اینکه بنده رئیس کمیته فوتبال و فوتسال فراکسیون ورزش هستم در زمینه قرارداد کی‌روش و فدراسیون فوتبال بررسی‌هایی را انجام داده‌ایم.

وی افزود: در خصوص این قرارداد حرف و حدیث‌هایی وجود داشته و ما هم از کی‌روش، هم هیات رئیسه فدراسیون فوتبال و هم وزارت ورزش خواسته‌ایم تا بررسی‌های خود را در اختیار ما قرار دهند تا جمع بندی‌های لازم را انجام بدهیم و نظرات خود را ارایه دهیم.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که آیا این کار شما دخالت مستقیم در فوتبال به حساب نمی‌آید، گفت: مجری و متولی قرارداد با کی‌روش فدراسیون فوتبال است و ما چنانجه نظری داشته باشیم آن را به طور محرمانه اعلام خواهیم کرد. ما اصلا در امور آنها دخالتی نخواهیم داشت و تنها نظارت می‌کنیم تا چنانچه تخلفی صورت گیرد به طور محرمانه آن را به وزارت ورزش اطلاع دهیم.

حسنی ادامه داد: کار ما نظارت است و هیچ ربطی به قرارداد طرفین ندارد. آنها کار خودشان را می‌کنند و ما معتقدیم که در زمینه‌های مختلف باید نظارت را انجام دهیم تا قبل از اینکه بحث‌هایی مثل فساد در فوتبال مطرح شده بود به وجود آید نیاز به تذکر بود آن را به اطلاع مسئولان ورزش برسانیم.

کد خبر 2358971

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha