۲۵ شهریور ۱۳۹۳، ۱۱:۱۳

100 اثر به چهارمین دوره جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران راه یافت

100 اثر به چهارمین دوره جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران راه یافت

دبیرخانه جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران اعلام کرد: مجموع 100 اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده که از این تعداد 89 عنوان بازی رایانه ای و یازده عنوان بازینامه است.

به گزارش خبرگزاری مهر،49 شرکت کننده مستقل و 21شرکت بازی ساز متقاضیان حضور در چهارمین جشنواره بازی های رایانه ای تهران بود که از این تعداد 19بازی، مستقل و 39 بازی متعلق به شرکت های بازی ساز است.

بر اساس این گزارش، یازده بازینامه به دبیرخانه جشنواره ارسال شده که از این تعداد4 بازینامه مستقل و 7بازینامه متعلق به شرکت های بازی ساز است.

بازی هایPC 47 مورد ، IOS  و ANDROID 42 مورد به دبیرخانه  این جشنواره ارسال شده است.

هیات انتخاب آثار چهارمین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران روز دوشنبه 17 شهریور در بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای گردهم آمدند و  بازی های دریافتی را از نظر کنترل شاخص کیفی بازی ها و حداقل استاندارد بازی مورد بررسی قرار دادند.

بازی‌ها پس از کنترل کمینه کیفی بازی اکشن  13مورد، بازی ماجرایی  3مورد، بازی استراتژی و مدیریتی12مورد، بازی ماجرایی - اکشن 4 مورد، بازی سکوبازی 7 مورد، بازی ورزشی  4 مورد و  بازی ساده 46 مورد بررسی و ژانربندی شدند.

بر این اساس،  زمان ارسال آثار به جشنواره چهارم تا 15شهریور بوده و تنها بازی‌های شناختی تا26 شهریور فرصت دارند تا آثار خود را به دبیر خانه این جشنواره ارسال کنند.

جشنواره چهارم بازی‌های رایانه‌ای تهران در قالب بخش‌های اصلی، فرعی و انتخاب بازی سال،  مهرماه سال‌جاری برگزار می‌شود.

کد خبر 2371202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha