۱۴ فروردین ۱۳۹۴، ۱۴:۴۵

در گفتگو با مهر مطرح شد:

ترافیک نیمه سنگین در راه های استان سمنان/ هوا صاف و آفتابی

ترافیک نیمه سنگین در راه های استان سمنان/ هوا صاف و آفتابی

شاهرود - در آخرین روز از تعطیلات نوروزی ۹۴ و همزمان با بازگشت مسافران به موطن خود، جاده های استان سمنان با ترافیک نیمه سنگین و در برخی نقاط سنگین روبرو هستند.

رئیس پلیس راه شاهرود - آزادشهر در گفتگو با خبرنگار مهر از ترافیک سنگین در این محور خبر داد و گفت: حجم ترافیک در محورهای آزادشهر و توسکستان سنگین، اما تردد تا ظهر جمعه چهاردهم فروردین ماه جاری و روان است.

سرگرد مهدی جلالی همچنین خاطرنشان کرد: محور شاهرود - دامغان، دامغان - سمنان و همچنین سمنان - تهران با ترافیک نیمه سنگین روبرو هستند.

وی افزود: حجم ترافیک به دلیل بازگشت مسافران نوروزی از مشهد مقدس به سمت تهران و استان های شمالی و مرکزی ایران است.

پلیس راه - جاده - ترافیک - راهور

واژگونی یک خودرو در راه های روستایی محور شاهرود - آزادشهر

این مقام مسئول همچنین از واژگونی یک خودرو در راه های روستایی محور شاهرود - آزادشهر خبر داد و گفت: در این حادثه تنها دو نفر زخمی شده اند اما با توجه به ترافیک نیمه سنگین در محورهای میامی تا تهران، حجم تصادفات رانندگی کاهش یافته است چرا که خودروها در این شرایط نمی توانند از سرعت غیر مجاز عبور کنند.

جلالی خطاب به مسافران، تصریح کرد: رعایت نکات ایمنی، همراه داشتن سوخت کافی، بستن کمربند ایمنی مخصوصا برای سرنشینان عقب و توجه هشدارهای ماموران راهداری و پلیس راه تضمین کننده سفر شما است.

هم اکنون محور های شاهرود - دامغان، سمنان، تهران و شاهرود - میامی با ترافیک نیمه سنگین روبرو هستند؛ همچنین ترافیک در محورهای توسکستان و آزادشهر سنگین اما روان گزارش شده است.

پلیس راه - جاده - ترافیک - راهور

هوای استان سمنان صاف و آفتابی است

مدیر کل هواشناسی استان سمنان هم در این گفتگو از آفتابی شدن هوای استان خبر داد و گفت: آسمان اکثر نقاط استان صاف و آفتابی همراه با ابر و در برخی مناطق کوهستانی باد خفیف گزارش شده است.

غلامرضا حسنی غربا در تشریح میزان دمای هوای شهرهای استان، گفت: سمنان هم اکنون ۲۲ درجه بالای صفر، شاهرود ۲۰ درجه، دامغان ۲۳ درجه، گرمسار ۲۲ درجه، شهمیرزاد ۱۵ درجه و میامی ۲۳ درجه بالای صفر است.

وی در خاتمه افزود: سرعت باد در اغلب راه های کشور آرام و شعاع دید در بالاترین حد خود (۱۰ کیلومتر) گزارش شده است.  

کد خبر 2525834

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha