۷ فروردین ۱۳۹۴، ۱۴:۲۱

خسروجردی:

ترافیک محور دامغان- شاهرود نیمه سنگین است/آغاز بارش در ارتفاعات

ترافیک محور دامغان- شاهرود نیمه سنگین است/آغاز بارش در ارتفاعات

سمنان - رئیس پلیس راه استان سمنان از ترافیک نیمه سنگین در محورهای اصلی استان خبر داد و گفت: در حال حاضر برخی راه ها مانند محور دامغان- شاهرود با ترافیک نیمه سنگین روبه رو هستند اما تردد روان است.

سرهنگ حسن خسروجردی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن اشاره به حجم تردد در محورهای استان سمنان، اظهار داشت: به واسطه بازگشت زائران حرم امام هشتم شیعیان(ع) از مشهد مقدس به سمت تهران، جاده های استان با بار ترافیکی نیمه سنگین روبرو هستند.

وی همچنین افزود: لذا از هموطنان عزیزمان خواستاریم تا با رعایت سرعت مطمئنه و همچنین فاصله طولی با خودروی مقابل سفری امن را برای خود و خانواده هایشان تضمین کنند.

جاده توسکستان - شاهرود

جاده توسکستان لغزنده است

رئیس پلیس راه شاهرود - آزادشهر نیز در این گفتگو از لغزنده بودن محور توسکستان خبر داد و گفت: این محور به علت بارش های جوی ۲۴ساعت گذشته با لغزندگی مواجه است.

سرگرد مهدی جلالی همچنین تاکید کرد: رانندگانی که قصد تردد در این محور را دارند می بایست نسبت به رعایت سرعت مطمئنه، فاصله طولی، هشدارهای ماموران راهور ناجا و راهداری مبادرت ورزند.

وی افزود: هم اکنون محورهای شمال و شمال غربی استان سمنان با ترافیک نیمه سنگین مواجه هستند اما تردد در همه محورهای منطقه به راحتی و بدون مشکل خاصی صورت می پذیرد.  

این مقام مسئول خطاب به رانندگان تاکید کرد: بستن کمربند ایمنی حتی برای سرنشینان عقب الزامی و تضمین کننده جان مسافران نوروزی است.

جاده لغزنده - پلیس راه - آب و هوا

آغاز بارش ها در شمال شرق ایران

مدیر کل هواشناسی استان سمنان هم از آغاز بارش های پراکنده در دامنه های البرز خبر داد و گفت: ورود سامانه بارش زا به استان سبب شده است تا از امروز بعد از ظهر آسمان استان مخصوصا در دامنه های البرز و راه های مواصلاتی کوهستانی با جوی ناپایدار روبرو باشد.

غلامرضا حسنی غربا ادامه داد: هوای استان سمنان هم اکنون نیمه ابری همراه با وزش باد و در ارتفاعات بارش های پراکنده پیش بینی شده است.

وی افزود: در حال حاضر هوای سمنان آفتابی و ۱۴درجه بالای صفر و در سایر نقاط استان نیز دمای هوا به صورت، شاهرود نیمه ابری و ۱۰درجه بالای صفر، دامغان نیمه ابری و ۱۴درجه بالای صفر، میامی ابری و ۱۱درجه بالای صفر، گرمسار نیمه ابری و ۱۳درجه بالای صفر و در نهایت شهمیرزاد ابری و ۷درجه بالای صفر است.

این مقام مسئول در خاتمه تاکید کرد: دید افقی هم اکنون در محورهای استان سمنان از وضعیت مطلوب ۱۰کیلومتری برخوردار است.  

کد خبر 2523676

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha