۲ شهریور ۱۳۹۴، ۱۲:۲۸

به مناسبت آغاز هفته دولت؛

مسئولان استان بوشهر با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کردند

مسئولان استان بوشهر با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کردند

بوشهر - تعدادی از مدیران استان بوشهر به مناسبت نخستین روز هفته دولت با حضور در گلزار شهدای بوشهر با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، استاندار بوشهر صبح دوشنبه در آئین تجدید میثاق مسئولان استان بوشهر با شهدا اظهار داشت: هر چه داریم از شهدا داریم و همه ما باید تلاش کنیم که با حفظ آرمان‌های شهدا و امام شهدا در راستای خدمات‌دهی بهتر و بیشتر به مردم تلاش کنیم.

مصطفی سالاری بر لزوم الگوبرداری از ایثار و فداکاری شهدا تاکید کرد و ادامه داد: اقتدار، عزت و سربلندی امروز ایران اسلامی مدیون رشادت‌های شهدا و ایثارگران است و ما باید قدر این نعمت را بدانیم.

وی با تاکید بر اینکه فرهنگ ایثار و شهادت باید در همه لایه‌های جامعه ترویج شده و به نسل جوان و نوجوان منتقل شود، بیان کرد: فرهنگ شهادت باید در جامعه نهادینه شود.

استاندار بوشهر بر لزوم تلاش همه دولت‌مردان برای ارائه خدمات مناسب به مردم تاکید کرد و ادامه داد: وظیفه داریم از همه ظرفیت‌ها برای ارائه بهترین خدمات به مردم استفاده کنیم و کم‌کاری در این زمینه پذیرفتنی نیست.

ساماندهی گلزارهای شهدای استان بوشهر

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر نیز در این آئین اظهار داشت: شهدا در دوران مختلف انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس و دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی با نثار خون خود، امنیت و اقتدار و عزت امروز را برای کشور به ارمغان آوردند.

حجت‌الاسلام ابراهیم تشکری به تلاش دولت برای ارائه خدمات مناسب به خانواده‌های شهدا و ایثارگران اشاره کرد و ادامه داد: یکی از برنامه‌های مهم ساماندهی گلزار شهدا بوده است که در دولت یازدهم شاهد تسریع در اجرای این طرح‌ها هستیم.

وی با بیان اینکه ۲۲۰ گلزار شهدا در سطح استان بوشهر ساماندهی شده است، خاطرنشان کرد: ۱۳۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای ساماندهی گلزارهای شهدای استان هزینه شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر به رتبه نخست استان بوشهر در ساماندهی گلزارهای شهدا اشاره کرد و افزود: از ۲۲۰ گلزار شهدای استان ۱۰ گلزار مربوط به شهدای گمنام است.

غبار رویی گلزار شهدای شهر خورموج

فرماندار شهرستان دشتی نیز در مراسم غباررویی گلزار شهدای شهر خورموج ضمن گرامیداشت یاد و نام شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت اظهار داشت: در هفته دولت امسال ۷۵ پروژه عمرانی با اعتبار ۸۶۰ میلیارد ریال افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز خواهد شد.

غلامرضا مهرجو افزود: از این مبلغ ۴۳۰ میلیارد ریال به پروژه‌های قابل افتتاح و ۴۳۰ میلیارد ریال نیز به پروژه هایی که عملیات اجرایی آنها آغاز خواهد شد اختصاص داده شده است.

وی به مهمترین پروژه‌های قابل افتتاح در این هفته اشاره و تصریح کرد: تعریض محور خروجی خورموج به کنگان، اجرای ۲۴ طرح عمران شهری در شهرهای خورموج، کاکی، شنبه و بادوله و اجرای ۱۱ طرح هادی را از جمله پروژه‌های قابل افتتاح است.

مهرجو همچنین گاز رسانی به ۲۱ روستای شهرستان، اجرای طرح‌های امید شامل پروژه‌های بهداشت و درمان، چمن مصنوعی و بوستان‌های شهری وروستایی و تعریض محور خورموج به دشت پلنگ را از مهمترین پروژه‌های کلنگ‌زنی عنوان کرد.

وی بیان کرد: هفته دولت بهترین فرصت است که مسئولان خدمات ارزشمند نظام و دولت را به مردم منعکس کنند تا آنها در جریان این اقدامات قرار بگیرند.

تجدید میثاق مسئولان گناوه با شهدا

فرماندار شهرستان گناوه در آئین تجدید میثاق با شهدا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و به ویژه شهیدان رجایی و باهنر، اظهار داشت: همه باید تلاش کنیم تا راه شهدا را به خوبی بشناسیم و در همین مسیر نیز حرکت کنیم.

عبدالنبی یوسفی بر لزوم خدمات‌دهی مناسب همه مسئولان به مردم تاکید کرد و ادامه داد: عزت و اقتدار کنونی کشور را مرهون خون شهدا هستیم و باید تلاش کنیم بر سر پیمانی که با شهدا بسته‌ایم بمانیم.

وی از هفته دولت به عنوان فرصتی مناسب برای انعکاس فعالیت‌ها و خدمات دولت یاد کرد و افزود: اطلاع‌رسانی در مورد خدمات صورت گرفته همواره مورد تاکید امام راحل و همچنین مقام معظم رهبری بوده است.

فرماندار شهرستان گناوه از افتتاح ۹۰ پروژه با اعتبار ۳۸۰ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد و بیان کرد: این طرح‌ها در بخش‌های مختلف اجرا شده است که بهره‌برداری از آن باعث افزایش رضایت‌مندی مردم خواهد شد.

کد خبر 2893892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha