۱۷ شهریور ۱۳۹۴، ۱۱:۰۸

معاون استاندار خراسان شمالی:

فرآیند طولانی ثبت اسناد امور شرکت ها را با مشکل مواجه کرده است

فرآیند طولانی ثبت اسناد  امور شرکت ها را با مشکل مواجه کرده است

بجنورد- معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار خراسان شمالی گفت: فرآیند سخت و طولانی ثبت در سامانه، سبب گلایه مندی شرکت های استان از اداره کل ثبت اسناد خراسان شمالی شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود دلپسند صبح سه شنبه در نشست با مدیران دستگاه های خراسان شمالی، با تأکید بر تکریم ارباب رجوع و رفع مشکلات مردم در دستگاه های اجرایی استان، اظهار کرد: باید نگاه و رویکرد تمامی دستگاه ها و نهادهای دولتی در استان حل مشکلات مردم با رعایت قوانین باشد.

وی اضافه کرد: دستگاه های دولتی خراسان شمالی قوانین موجود در زمینه فعالیت های مختلف را رعایت کنند اما اگر در اجرای کار مشکل وجود داشته باشد می بایست نسبت به اصلاح و پیگیری فرآیند اقدام کنند.

دلپسند در ادامه با اشاره به مشکلات شرکت های خراسان شمالی با اداره کل ثبت اسناد استان، اظهار داشت: شرکت های خراسان شمالی از فرآیند سخت و طولانی ثبت اسناد در سامانه گلایه دارند.

به گفته وی این گلایه اکثر شرکت های استان بوده و از اداره کل ثبت اسناد خراسان شمالی انتظار می رود هر چه سریع تر نسبت به رفع این مشکل اقدام کند.

دلپسند افزود: اداره کل ثبت اسناد استان می بایست برای حل این مشکل راهکار اساسی  در قالب بروز کردن سامانه یا واگذاری بخشی از امور به دفاتر پیشخوان یا هر دفتر و صنفی دیگر وارد عمل شود.

معاون استاندار خراسان شمالی تصریح کرد: واگذاری بخشی از امور به بخش خصوصی منجر به کاهش رفت و آمد مردم و دقت و سرعت در انجام کارها می شود و به این ترتیب قسمت اعظمی از گلایه ها و اعتراضات مردمی نیز رفع خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه این نشست نمایندگان بخش های خصوصی و دولتی مشکلات خود در رابطه با ادارات تأمین اجتماعی و ثبت اسناد را مطرح کردند.

کد خبر 2909514

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha