۱۷ آبان ۱۳۹۴، ۱۵:۵۷

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری:

چهارمحال و بختیاری ۵۳ میلیون دلار صادرات غیر نفتی داشته است

چهارمحال و بختیاری ۵۳ میلیون دلار صادرات غیر نفتی داشته است

شهرکرد - مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان چهارمحال و بختیاری از صادرات ۵۳ میلیون دلاری استان چهارمحال و بختیاری در شش ماهه نخست امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، نعیم امامی ظهر یک شنبه در نشست صادرات غیر نفتی استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه چهارمحال و بختیاری ۵۳ میلیون دلار صادرات غیر نفتی داشته است، اظهار داشت: صادرات استان چهارمحال و بختیاری نسبت به سال گذشته کاهش یافته است.

وی افزود: کاهش صادرات استان چهارمحال و بختیاری حدود ۴۳ درصد است.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان چهارمحال و بختیاری در ادامه با اشاره به اینکه چهارمحال و بختیاری ظرفیت های بسیاری در حوزه معادن و صنعت دارد، تاکید کرد: تلاش های بسیاری برای جذب سرمایه گذار و سرمایه گذاری در این استان انجام شده است.

وی عنوان کرد: هم اکنون واحد های صنعتی بسیار بزرگی از جمله فولاد در چهارمحال و بختیاری در حال ساخت است که با بهره برداری از آنها زمینه توسعه استان بیشتر می شود.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان چهارمحال و بختیاری گفت: بیش از ۳۲ کارگاه و همایش در حوزه صنعت و معدن در چهارمحال و بختیاری برگزار شده که این کارگاه ها در راستای توانمند سازی فعالان حوزه صنعت، معدن و تجارت برگزار شده است.

نعیم امامی یادآور شد: در تلاش هستیم که ظرفیت واحد های صنعتی استان را افزایش دهیم تا زمینه ایجاد اشتغال در سطح استان بیشتر شود.

کد خبر 2960848

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha