۲۶ آذر ۱۳۹۴، ۱۳:۴۲

فرماندار اسفراین:

حضور حداکثری و با شکوه مردم در انتخابات امسال محقق شود

حضور حداکثری و با شکوه مردم در انتخابات امسال محقق شود

اسفراین – فرماندار شهرستان اسفراین گفت: باید تلاش کنیم تا در انتخابات هفتم اسفندماه امسال حضور باشکوه و حداکثری مردم محقق شود.

به گزارش خبرنگار مهر، رئیس ستاد انتخابات شهرستان اسفراین پیش از ظهر امروز در جلسه تشکیل هیئت اجرایی ستاد انتخابات این شهرستان گفت: باید تلاش کنیم تا شاهد انتخابات پرشور و با حضور حداکثری مردم در هفتم اسفند ماه باشیم.

مهدی عابدی افزود: حضور پرشورمردم وهمچنین همه تفکرات، سلایق و احزاب سیاسی موجود، درانتخابات پیش رو، مایه یاس و ناامیدی دشمنان نظام خواهد شد.

وی اظهار کرد: نظام اسلامی به طور متوسط همه ساله یک انتخابات را با حضور گسترده مردم برگزار کرده است؛ که تمامی این انتخابات‌ها، نشانگر اقتدار نظام و اعتماد مردم بوده است.
عابدی افزود: امروز اگر نهال انقلاب اسلامی به درختی تنومند تبدیل گردیده است به برکت حضور پررنگ و پرشور مردم در عرصه‌های مختلف از جمله انتخابات است.
وی اظهار داشت: ما در شرایطی این انتخابات را برگزار می‌کنیم که مقام معظم رهبری سال ۹۴ را به نام سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی نامگذاری کرده‌اند و این نشان دهنده این است که ما تا چه اندازه به همراهی مردم به عنوان یک اصل مهم نیازمند هستیم.
فرماندار اسفراین افزود: خروجی هر انتخابات باید به گونه‌ای باشد که افراد لایق و شاخص از سوی مردم گزینش شده تا بتوان به وسیله آن به هدف اصلی که خدمت به مردم است دست پیدا کنیم.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان اسفراین گفت: ما امروز در جایگاهی قرار گرفته‌ایم که آن را مدیون خون مطهر شهدا و مردم می‌دانیم، به همین جهت نباید از این جایگاه برای منافع شخصی، گروهی و یا تفکر خاصی استفاده کرد که این امر باعث خسران دنیا و آخرت خواهد شد.

عابدی بار دیگر تاکید کرد: انتخاب و نظر مردم در گزینش فردی به عنوان نماینده خبرگان رهبری و یا نماینده مجلس شورای اسلامی که با اکثریت آرا انتخاب می‌شود باید مورد پذیرش همه مردم قرار بگیرد؛ چرا که فرد انتخاب شده در حقیقت نماینده همه مردم و تمامی جریان‌های سیاسی است.

اعضای هیات اجرایی از هرگونه تبلیغ و شرکت در جلسات کاندیداها خودداری کنند

در ادامه این جلسه رییس هیات نظارت شهرستان اسفراین نیز با اشاره به وظایف، مسئولیت‌ها و حساسیت‌های کاری هیات اجرایی در امر برگزاری انتخابات، اظهار کرد: افرادی که به عنوان اعضای هیات اجرایی انتخاب می‌شوند باید از هرگونه تبلیغ و شرکت در جلسات کاندیداها خودداری و به طور کامل و تمام وقت آماده همکاری با ستاد انتخابات شهرستان باشند.
عبدالرحمن دلخواه همچنین در خصوص انتخابات در نظام جمهوری اسلامی گفت: فرآیند انتخابات و حضور گسترده  مردم در عرصه‌های مختلف، در طول دوران بعد از انقلاب نشان دهنده برقراری بالاترین نوع  دموکراسی و مرد سالاری در ایران بوده است.
وی تاکید کرد: با حضور مشترک هیات اجرایی و هیات نظارت در اجرای فرآیند انتخابات هر گونه گمانه زنی مبنی بر تقلب در روز انتخابات مردود است و باید تلاش شود از تخلفات انتخاباتی به خصوص در زمان تبلیغات و قبل از آن جلوگیری شود.

در پایان این جلسه با رای معتمدین شهرستان اسفراین آقایان عیسی توحیدی، حجت الاسلام حسین مهری پور، ابراهیم بابایی، محمد اکرامی فر، خانم مهری تشکری، حسن نیکزاد، مسلم صابری، رمضانعلی اکبری به عنوان اعضای اصلی و آقایان عباس نیک‌روش، خلیل الله فخروحید، شیراله وظیفه شناس، سید احسان احمدی و غلامحسن محمودی به عنوان اعضای علی البدل، انتخاب شدند.

 

 

کد خبر 3002480

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha