۲۷ اسفند ۱۳۹۴، ۸:۵۶

مدیر کل فروگاه بین المللی کرمانشاه:

پرواز فوق‌العاده کرمانشاه به اسپارتای ترکیه راه اندازی می‌شود

پرواز فوق‌العاده کرمانشاه به اسپارتای ترکیه راه اندازی می‌شود

کرمانشاه- مدیر کل فرودگاه بین‌المللی شهید اشرفی کرمانشاه گفت: پرواز فوق‌العاده کرمانشاه به اسپارتای ترکیه در ایام نوروز راه اندازی می‌شود.

پیمان شرفایی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: در آستانه ورود به سال جدید و در راستای ارائه سرویس هرچه بهتر و مناسب‌تر به مسافران نوروزی برنامه ریزی‌های لازم با برگزاری نشست کمیته تسهیلات نوروزی فرودگاه کرمانشاه به عمل آمده است.

شرفایی بر لزوم ارائه سرویس مناسب به مسافران نوروزی تاکید کرد و گفت: به منظور جلوگیزی از هرگونه اختلال در ارائه سرویس‌های هوانوردی و زیرساخت‌های فرودگاهی، انجام هماهنگی‌های لازم به منظور حضور پرسنل فنی عملیاتی و اطلاعات پرواز، انجام شده است.

این مسئول در ادامه افزود: مدیریت ترمینال با توجه به ساعات کار فرودگاه جهت دمت رسانی مطلوب به پروازها و مسافران نوروزی پیگیری‌های لازم به منظور شارژ خودپردازها، زیباسازی و رنگ آمیزی محوطه و جداول فرودگاه صورت گرفت.

شرفایی نظرسنجی از مسافران نوروزی در راستای ارتقا سطح خدمات و رضایتمندی مسافران را از جمله اقدامات در نظر گرفته شده برای ایام نوروز عنوان کرد و گفت: با توجه به پایان عملیات بهسازی رمینل پروازهای خارجی و بهره‌برداری از آن امکان استقبال شایسته از گردشگران خارجی فراهم شده است.

مدیر کل فرودگاه بین‌المللی شهید اشرفی کرمانشاه از رشد ۶۲ درصد پروازهای ماهیانه این فرودگاه در نیمه دوم امسال خبر داد و بیان کرد: انجام ۱۰۴ پرواز هفتگی طی مدت مذکور سبب رشد پروازهای این فرودگاه شده است.

وی راه اندازی پرواز کرمانشاه به اسپارتای ترکیه را از از دیگر اقدامات برای ایام نوروز برشمرد و تصریح کرد: این پرواز  به صورت فوق‌العاده از ۲۸ اسفند  به مسیر اسپارتای ترکیه و به صورت رفت و برگشت برقرار می‌شود.

کد خبر 3582160

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha