۲۳ تیر ۱۳۹۵، ۱۶:۳۳

استاندار کردستان:

دلایل عدم استقبال واحدهای راکدکردستان برای دریافت تسهیلات احصاشود

دلایل عدم استقبال واحدهای راکدکردستان برای دریافت تسهیلات احصاشود

سنندج- استاندار کردستان بر احصا و بررسی دلایل عدم استقبال واحدهای راکد و نیمه فعال استان برای دریافت تسهیلات از طریق ثبت نام در سامانه بهین‌یاب تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالمحمد زاهدی امروز چهارشنبه در جلسه  تسهیل و رفع موانع تولید  استان که در سالن شهدای گمنام استانداری تشکیل شد، گفت: عدم استقبال صاحبان واحدهای راکد ونیمه فعال در بخش های صنعت و کشاورزی استان در سامانه بهین یاب برای دریافت تسهیلات نشان می دهد که این واحدها مشکلات دیگری به غیر از سرمایه در گردش و مسائل مالی دارند.

وی بر احصا و بررسی دلایل عدم استقبال واحدهای راکد و نیمه فعال استان برای دریافت تسهیلات از طریق ثبت نام در سامانه بهین‌یاب تاکید کرد و اظهارداشت: برای اینکه تکلیف این واحدها مشخص شود باید دلیل راکد و نیمه فعال بودن آنها هم تعیین شود.

وی با بیان اینکه محدودیتی برای پرداخت تسهیلات بانکی به واحدهای راکد ونیمه فعال استان وجود ندارد، بیان کرد: ۴۲۰ میلیارد تومان تسهیلات به عنوان سهم استان تعیین شده است که در صورت نیاز به تسهیلات بیشتر از این مبلغ هم مشکلی وجود ندارد و امکان افزایش آن وجود دارد.

استاندار کردستان از مدیران بانک های استان خواست از فرصت ایجاد شده نهایت بهره برداری را کنند و مشوقی برای واحدهای تولیدی استان برای دریافت این تسهیلات شوند.

زاهدی اضافه کرد: قطعا تسهیلات سرمایه در گردش به واحدهایی تعلق خواهد گرفت که  در صورت فعال شدن منجر به اشتغال و تولید شوند و این مهم در کمیته و کارگروه رفع موانع تولید بررسی و تایید می شود.

گفتنی است، در این جلسه مشکلات چهار واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی استان توسط مدیران این واحدها عنوان شد و مورد بررسی مسئولان حاضر در جلسه قرار گرفت.

کد خبر 3712854

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha